Skip to main content

4 januari bestelde ik een kpn tv en internetpakket voor mijn nieuwe woning in Den Haag, na een paar dagen ontving ik een mail dat er extra onderzoek nodig is, er werd niet aangegeven wanneer dat zou plaatsvinden, 8 januari heb ik maar eens met kpn gebeld wanneer  ik uitsluitsel zou krijgen aangaande mijn mogelijke aansluiting, er werd aangegeven dat eea binnen een week duidelijk zou zijn, dat was vandaag dus en helaas nog geen mail oid ontvangen. Vandaag belde ik weer met de klantenservice en zij gaven mij het nummer van  Volker Wessels om met hen een afspraak voor aansluiting te maken. De vriendelijke mevrouw van Volker Wessels kon geen opdracht van KPN vinden en zonder opdracht van KPN kon zij niks doen, dus maar weer de klantenservice KPN gebeld: een medewerker kon mij geen uitsluitsel geven of aansluiting mogelijk was hij gaf mij als tip geduld te hebben……

inmiddels zijn we na aanvraag dus 11 dagen verder en weet ik nog niet eens of kpn me kan aansluiten…

Kpn is van origine een oud overheidsbedrijf is maar deze bureaucratische onkunde is niet meer van deze tijd, de aanvraag voor een parkeervergunning bij de gemeente gaat veel sneller😅.
Voor mijn bedrijf ben afhankelijk van een goede aansluiting en internetverbing dus:

Beste dames en heren van KPN wanneer gaan jullie mij antwoord geven of aansluiting überhaupt mogelijk is?

 

 

 

Hallo @Vincent Sales betreft het hier een nieuwe woning, of is dit al een bestaande woning?

In dat laatste geval zou er nog een telefoonaansluiting moeten zijn en kan KPN in principe eerst over DSL een verbinding leveren.

Wat staat er op kpnnetwerk.nl als je daar je postcode + huisnummer invult?


Hi @XS4-Arjan 

Op kpnnetwerk.nl wordt vermeld dat er extra onderzoek nodig is. Volgens mij gaat dat vooral over glasvezel wat volgens de klantenservice medewerker niet mogelijk was. Het pand is al een jaar bewoond geweest en betreft een splitsing in meerdere appartementen. 

Mijn aanvraag betreft ook een dsl aansluiting; in het appartement is alles ook netjes voorbereid, nu KPN nog


Dan maar even je profiel updaten met abonneenummer en privegegevens zodat een moderator ernaar kan kijken.


@XS4-Arjan done!


Kan er een moderator naar mijn bestelling kijken svp?


Hoi @Vincent Sales, welkom op ons forum!
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.

Ik kan niet meer gegevens inzien dan mijn telefonische collega's maar het duurt hier ook altijd wat langer voor je contact hebt.
De verwachte leverdatum van je bestelling staat op gisteren maar aangezien dat dus niet gebeurd is heb ik een ticket voor je aangemaakt. 
Mijn collega's achter de schermen nemen daarover nog contact met je op, hier kunnen een paar dagen overheen gaan.


Hi Thomas 

dank voor je assistentie! Ik wacht nog maar even af dan

 

groet

vincent