Skip to main content

Hier zelfde probleem. Het zal hebben moeten werken vanaf 15 april, maar doet het nog steeds niet. Ik ben op de verkeerde netwerkpoort aangesloten kreeg ik te horen. Dit omzetten zou inmiddels vanuit de centrale gebeurd zijn. Ik moest wachten tot dat er een afspraak ingepland zou worden voor een monteur. Dit wordt mij elke keer beloofd, ja binnen 3 dagen, maar dat is nu al weken zo dus. En sinds een paar dagen brandt het lampje van alarm rood. Dat lijkt me ook niet helemaal pluis toch? Wanneer kan ik nu eindelijk eens een monteur verwachten die het allemaal eens in orde brengt, zodat het op de glasvezel is aangesloten ipv de koperlijn? 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Een rood alarm lampje is inderdaad niet wat je wil. Maar gelukkig kun je nog gebruik maken van de koperverbinding. Al snap ik ook heel goed dat je graag over wilt naar glasvezel.

Ik begrijp dat het nu wachten op een monteursafspraak is. Ik heb stiekem even in het systeem gekeken en ik zie dat de storingsmelding eerst opgelost moet worden voordat er een monteur ingepland kan worden. Helaas kan hier wat tijd overheen gaan. Ik kan op dit moment dan ook niet meer dan je vragen om contact af te wachten.


Beste Denise, 

Dit antwoord is me helemaal duidelijk. Dan wachten we het allemaal maar af. 

Bedankt voor je reactie

M.vr.gr.

Renée 


Reageer