Skip to main content

En is er nu zicht op 5g buitengebied?  Concurrentie biedt het binnenkort aan.

Ben al overgestapt naar odido. Voor 25 euro per maand en maandelijks opzeggen kan je zelf testen.  Bij mij werkt het prima met 300/100 snelheid in buitengebied Groningen 

En is er nu zicht op 5g buitengebied?  Concurrentie biedt het binnenkort aan.

Ik heb Odido klik en klaar in huis. Ik heb met kpn gemiddeld 70 mb download en 20 mb upload met klik en klaar 120 mb download en 25 mb upload. Het odido 5g netwerk is stabiel tot dusver. Het enige jammere is dat ze maar een wifi versterken kunnen aanbieden waar ik er twee nodig heb, maar dit is bekend bij Odido dus ik hoop dat ze dat kunnen oplossen. 

Net KPN Buitengebied gesproken en er zijn geen plannen om dit naar 5g te verhogen. Echt belachelijk aangezien de snelheden met 5g en een 5g modem echt meerdere malen sneller liggen. Overstappen naar de Oidido is bijna niet lonend omdat alle kortingen op de mobiele nummers verdwijnen als je je vast lijn opzegt. Zo gijzelt KPN je om te blijven!

Een medewerker kan niet zeggen wat er wel of niet aangekondigd gaat worden. Het kan zomaar zijn dat KPN dit morgen introduceert of juist niet. De enige juiste uitspraak die hij of zij had kunnen (mogen) doen is; “daar kunnen en mogen wij niks over zeggen”

Reageer