Skip to main content

Geachte KPN netwerken,

Ik richt mij tot u met een kwestie die dringende aandacht vereist. Sinds november vorig jaar zijn wij in afwachting van de voltooiing van de glasvezelaansluiting in ons pand op ********. Ondanks verschillende contactmomenten met uw team, en zelfs met VolkerWessels Telecom, blijft de situatie helaas onveranderd.

Er wordt ons steeds weer medegedeeld dat de laatste handelingen in de centrale aansluiting aan de gang zijn, maar we zijn nog steeds zonder internetverbinding. Intussen merken we op dat onze buren, die dezelfde problemen ondervonden, na hun klachten nu wel een werkende internetverbinding hebben. Het is voor ons onbegrijpelijk en frustrerend dat onze aansluiting niet tegelijkertijd werd afgehandeld toen VolkerWessels Telecom ter plaatse was.

We willen met nadruk stellen dat deze situatie niet langer acceptabel is. We hebben geduldig gewacht en geloofd in uw beloftes, maar we kunnen het ons niet veroorloven om langer zonder een betrouwbare internetverbinding te zitten. Daarom eisen wij dat onze glasvezelaansluiting onverwijld wordt afgerond.

In het geval dat deze oplossing niet binnen de komende twee weken wordt geleverd, zien wij ons genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. Dit zou helaas kunnen resulteren in de beëindiging van ons contract met KPN en de overschakeling naar een andere provider, namelijk Caiway.

We vertrouwen erop dat u onze zorgen begrijpt en de nodige actie onderneemt om deze situatie snel en efficiënt te herstellen.

Met vriendelijke groet,

Groenewegen

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Goedemorgen @J. Groenewegen en welkom hier op ons forum, al is de aanleiding natuurlijk helemaal niet zo fraai.

Vooropgesteld; ik begrijp jullie zorgen daar een goed werkende internetverbinding vandaag de dag zo goed als onmisbaar is. Het 'lastige' is dat ik vanaf hier en niet voor kan zorgen dat dit proces wordt versneld, het spijt me. Via het Forum heb je contact met KPN de provider. Het glasvezelnetwerk wordt aangelegd door KPN Netwerk en dat is ook de partij waar je in dit geval mee in contact dient te komen. Afgaande op je bericht begrijp ik dat dit niet het antwoord is waar je op had gehoopt maar als het gaat om de aanleg van glasvezel dan kunnen wij vanaf hier eerlijk gezegd niet zoveel doen. Als je eenmaal bent aangesloten, kun je echt met alle vragen bij ons terecht. Maar in dit geval moet ik je toch echt doorverwijzen naar KPN Netwerk.