Skip to main content

Beste,

Vorig jaar september glasvezel aangevraagd (kabels liggen tot aan de gevel).

November zou er een monteur komen, tot op heden nog niets, er is in de shop ook een ticket gemaakt zodat ik iig updates zou krijgen. Wat ook niet is gebeurd.

Wanneer wordt dat nou eindelijk geïnstalleerd? 

Op de hoogte houden van jullie (nieuwe) klanten lijkt mij niet teveel gevraagd toch?

Met vriendelijke groet 

Hoi @Vicky88. Welkom op het KPN Forum! Wanneer er nog geen glasvezelaansluiting in je huis is, zijn we afhankelijk van de planning van KPN Netwerk. Daar heb ik vanuit KPN Forum/provider weinig invloed op. Neem daarom contact op met KPN Netwerk voor meer informatie.


En volgens hun was het vorig jaar mogelijk om aan te sluiten. Het aanleggen in huis zou via jullie moeten. 

De monteur zou in november komen, maar dit werd van kpn uit geannuleerd, ook geen updates, moet overal achteraan gaan en er is nu nog geen nieuwe datum bekend.

Het is vervelend dat de planning uitloopt, maar een update hier en daar zou wel wenselijk zijn ☺️.


Ik kan mij voorstellen dat je graag een update hierover wil ontvangen. Je kan daarvoor het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Ik verwacht dat zij iets meer kunnen vertellen hierover.