Skip to main content

Er is ongeveer 1 jaar geleden glasvezel van de kpn in de straat gekomen en een aansluiting binnen gebracht. Er zou nog contact worden op genomen om het verder aan te sluiten maar niks meer van kpn gehoord. Zou het nu wel eens geregeld willen hebben. Waar moet ik daar voor zijn. 
groet Annemieke 

Via www.kpnnetwerk.nl kan men via postcode/huisnummer de status van de verbinding opvragen.

Als daar staat dat er glasvezel beschikbaar is en aangesloten kan worden, even aan KPN, de provider, om een migratie vragen van koper naar glas, dan wordt e.e.a. in gang gezet @Annemiek 


@Nomen Nominandum dank je wel voor deze informatie. 
Helaas laat @Kpn weer eens zien hoe slecht ze met hun trouwe klanten omgaat. 


@Nomen Nominandum dank je wel voor deze informatie. 
Helaas laat @Kpn weer eens zien hoe slecht ze met hun trouwe klanten omgaat. 

Wat bedoel je daarmee??


@Joep1965 precies wat ik zeg. Als ze iets willen, in dit geval glasvezel bij je in het huis plaatsen komen ze bij je aan de deur.Eerst om de administratie te doen of je wil. In ons geval zelfs 3 x met de zelfde vraag en dan “ sorry is me collega al geweest, dan komt het goed”. Dan een mail van de KPN, enquete met de vraag, er zijn bij u in de straat werkzaamheden voor aansluiten van de glasvezel. Is alles goed verlopen en is alles netjes achtergelaten?? 
sorry KPN hier in de straat is nog helemaal niks gebeurd. Enige tijd daar na komen de mannen glasvezel in de straat leggen. Nadat de straat nog 3 x open is geweest om dat er waarschijnlijk in de grote rol draad een draad je niet werkte kregen we een brief dat we een afspraak kunnen maken om het naar binnen te brengen. Gedaan en de monteur die dat kwam doen zei: er wordt contact met u opgenomen om alles verder aan te sluiten. Dat was dus een jaar geleden en nog niemand gehoord of gezien. 
Dus zo gaan ze met vaste klanten om. Weinig service of duidelijkheid. 


Het gaat inderdaad allemaal erg rommelig.  De aannemers komen om in het werk en kunnen het gewoon allemaal niet meer aan. Helaas geldt dat tegenwoordig voor iedere branche waar het de handen gewerkt wordt. En of je nou vaste klant bent of niet maakt natuurlijk niks uit. Sterker nog dat weet die aannemer helemaal niet. Laat het over je heen komen want het is alleen een kabel vervangen en niks meer dan dat.


Helaas komt hier er iets meer bij kijken. Hier kan niet de oude kabel vervangen worden door een nieuwe. Moet door een plafon heen geboord worden om op de woonlaag gekomen. En als er iets veranderd bij kpn gaat er altijd iets fout. Kan je helaas genoeg verhalen vertellen. En ik denk dat als de callcenter medewerkers iets beter zouden zijn in alle opzichten er al veel narigheid voorkomen zou kunnen worden. En overstappen heeft geen zin want die hebben precies het zelfde. 
En uiteindelijk gaat het mij om het feit dat ze iets zeggen en niet doen. 


De kpn van het forum doet niks met de aanleg en 0800-0402 is ook niet het goeie adres. Kpnnetwerk is de netwerkbeheerder.  Nogmaals laat het over je heen komen.