Skip to main content

Enige weken geleden is bij ons in de flat de glasvezel voorziening aangelegd, ik ben benieuwd wanneer het verder afgewerkt wordt.

in de naast gelegen flat zijn diverse bewoners al aangesloten op het glasvezel net.

Dat kan zomaar maanden duren. Bij mij hebben ze in december 2023 het kabeltje tot de voordeur gelegd. Een paar weken geleden is het pas naar binnen gebracht en afgewerkt in een aansluitdoosje. En nu werkt het nog niet.


Ja dat is waar, maar als de naast gelegen flat in dezelfde week de glasvezel is gemonteerd als in onze flat zij wel gebruik kunnen maken van de glasvezel aansluiting roept dat bij mij wel vraagtekens op.


Monteurs kunnen niet overal tegelijk zijn. Die flat is voor de vakantie wellicht opgeleverd. Misschien is uw flat binnenkort aan de beurt.


Hoi @Bekemans . Wat zegt de postcode check op deze website over jouw status? https://netwerk.kpn.com/


De postcode check zegt eind van het jaar, maar de twee naast gelegen flats hebben al glas aansluiting.


Wat er in andere flats gebeurt is heeft u niets mee te maken. U woont daar niet.


Hallo nick83 of wijsgeer, uw antwoord slaat nergens op, als u de situatie kent dan zou u wel anders reageren.


Ik hoef de situatie niet te kennen. Het is heel simpel: u heeft niets met die andere flats te maken. Punt.

Gewoon geduldig afwachten. Het komt vanzelf wel eens keer.


@Nick83 Hoewel je inhoudelijk waarschijnlijk gelijk hebt is je toon hier een beetje nors. Je zult het goed bedoelen maar het kan raar overkomen bij mensen die hier hun vraag stellen. Begrijp me goed, ik waardeer je bijdragen maar mag het misschien iets minder direct? 

 

@Bekemans :  Glasvezelaanleg gaat in fases.  Je kunt het beste die website die ik je gaf in de gaten houden. Glasvezel werkzaamheden in jouw flat kunnen in een voorbereidende fase zitten.  Het kan daarna nog lang duren voordat er ook daadwerkelijk signaal op komt te staan. Het verschilt van situatie tot situatie en wij hier -als provider- hebben daar verder geen inzage in.   De postcode check op kpnnetwerk geeft je een indicatie.  Die is leidend.  Als je het idee hebt dat er iets niet deugt dan is mijn advies om contact met kpnnetwerk te zoeken. 

 


Hallo Erwin, bedankt voor je reactie, maar deze topc kan gesloten worden.

Heb vandaag bericht gehad van KPN dat ik 11 sept aangesloten ga worden.

Bedankt voor alle reacties. Bekemans


Dat is goed nieuws, @Bekemans !