Skip to main content

Goedeochtend bij mij hetzelfde geval. Kan u ook voor mij nakijken wanneer hier alles.gaat werken aub. Ook rood alarm en zou gisteren ook actief.zijn. dank u.  

Goedemorgen @Wzawzdb48 en dank voor je berichtje :)

Ik ben meteen voor je gaan kijken en dan zie ik dat je glasvezelsignaal sinds gister actief zou moeten zijn. Daarom heb ik net een ticket voor je aangemaakt; mijn collega's van de technische dienst pakken dit verder op en zullen binnen 3 werkdagen contact met je opnemen, wacht dat even af!


👍🏻


Goedemiddag,

Afgelopen maandag belde kpn mij op om aan te geven dat.alles klaar was. Ze.gaf een bepaalde.afdeling dit door en als ze de terugkoppeling kreeg zou ze me terugbellen en alles zou dan werken. Na 4 dagen nog steeds niks.gehoord. kunnen jullie zien wanneer nu eindelijk glasvezel actief word, want heb meerdere datums.gehad en steeds.word er.gewoon gelogen want ik heb nog steeds geen glasvezel!!!


Iemand die mij aub nog een reactie kan geven betreffende bovenstaande.  Dank u


Goedemorgen @Wzawzdb48, volgens mijn informatie zou het glasvezelsignaal vandaag (29 oktober) actief moeten worden. Ik zie dat je hier op 24 oktober inderdaad contact over hebt gehad met een collega van me. In het systeem wordt door deze collega aangegeven dat er navraag voor je wordt gedaan en dat je nog zou worden geïnformeerd. Of dat vandaag nog gebeurt, waag ik te betwijfelen omdat het nu weekend is. Normaal gesproken zou je ook nog een sms moeten ontvangen zodra je aan kunt sluiten op de glasvezel dus laten we dat nog heel even afwachten. Mocht je het weekend verder niks horen dan pak ik dit na het weekend meteen verder voor je op. Het wordt nu toch wel echt tijd dat je wordt aangesloten op glasvezel!


Ik neem meteen contact met u op als ik waarschijnlijk vandaag wederom niks verneem.. uw.collega.zei tegen mij trouwens dat ze het zou doorgeven aan een afdeling en deze afdeling zou dan een terugkoppeling geven waarna ik terug gebeld zou worden.  Dus ik probeer nog positief te blijven..alvast.fijn weekend.


Ik neem meteen contact met u op als ik waarschijnlijk vandaag wederom niks verneem.. uw.collega.zei tegen mij trouwens dat ze het zou doorgeven aan een afdeling en deze afdeling zou dan een terugkoppeling geven waarna ik terug gebeld zou worden.  Dus ik probeer nog positief te blijven..alvast.fijn weekend.

Yes, laten we dat inderdaad zo afspreken @Wzawzdb48. Ik houd het ook voor je in de gaten. De wijziging (naar glasvezel) is hier nog niet afgerond maar staat voor vandaag dus wel gepland volgens mijn systeem. Indien nodig pak ik dit na het weekend direct verder voor je op, links - of rechtsom gaan we dit voor je fixen. Jij bedankt voor het geduld! 


Helaas dus vandaag niks. Ik zal maandag kpn netwerk eens bellen.  Bij kpn webcare zeggen ze dat volgens hun de kabel nog buiten ligt. Loopt dus niet want heb zelfs al t zwarte glasvezelkastje hangen. Toen zei kpn webcare dst kpn netwerk langzaam is met hun update en dat ik dat moet doorgeven als ik ze bel 


Helaas dus vandaag niks. Ik zal maandag kpn netwerk eens bellen.  Bij kpn webcare zeggen ze dat volgens hun de kabel nog buiten ligt. Loopt dus niet want heb zelfs al t zwarte glasvezelkastje hangen. Toen zei kpn webcare dst kpn netwerk langzaam is met hun update en dat ik dat moet doorgeven als ik ze bel 

Het schiet niet echt op want inmiddels zie ik dat de datum is verplaatst naar 19 november @Wzawzdb48. Heb je nog contact gehad met KPN Netwerk en zo ja, wat gaven zij aan?


Dit topic kan je verwijderen hoor. Je reacties en mijn reacties staan in de andere


Dit topic kan je verwijderen hoor. Je reacties en mijn reacties staan in de andere

Top, ik zie het nu inderdaad staan!