Skip to main content

Hoi in mijn straat Hellevoetsluis is glasvezel geleegd. Ik heb vooruit bestelling gedaan en ik wil status weten wanneer het aansluitpunt wordt geïnstalleerd  dat kan via mijn kpn inzien maar lukt niet omdat ik geen klantnummer hebt heb wel bevestiging bestelling en contract ontvangen zonder klantnummer 

Hoi in mijn straat Hellevoetsluis is glasvezel geleegd. Ik heb vooruit bestelling gedaan en ik wil status weten wanneer het aansluitpunt wordt geïnstalleerd  dat kan via mijn kpn inzien maar lukt niet omdat ik geen klantnummer hebt heb wel bevestiging bestelling en contract ontvangen zonder klantnummer 


Hoi @Gamer-50 en welkom op het forum! 

Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld, fijn! En dat er geen lopende bestelling meer is, ik zie dat deze vorige week geannuleerd is.

Wat betreft de aanleg van glasvezel, dit is nog niet volledig afgerond. De aanleg van glasvezel op je adres wordt geregeld door Glaspoort, het is altijd mogelijk om daar navraag te doen of er bij hun al meer bekend is.

Je kan op dit moment een nieuwe pre-order plaatsen, dan wordt, zodra de aanleg is afgerond alles in gang gezet en krijg je weer bericht. 


Hoi liesbeth klopt ik had eerst vooruit bestelling gedaan. Ik zag nieuwe actie daarna keus ik 2 jarig internet  op 16 november vandaar dat annulering. Wat ik niet begrijp is tegen over mijn huis huizen krijgen januari februari aansluitpunt. En ik pas juni juli dat vind ik raar.


Ah dan snap ik waarom je hebt geannuleerd! 

Ik heb geen inzicht in de planning verder en waarom de ene straat eerder dan de andere gereed is. Mogelijk kan Glaspoort je hier nog wat duidelijkheid ingeven, maar ik denk niet dat dat invloed heeft op de planning. 


Hoi Wanneer krijg ik glasvezel aansluiting  in mij huis  kabels liggen al maanden in het straat Hellevoetsluis 


Hallo @Gamer-50 ,

Check eerst de status op deze website : https://netwerk.kpn.com

Als je dit ziet staan: 

Wat kan ik nu doen?

Volgens onze gegevens is jouw verbinding al klaar voor gebruik. Je kunt een glasvezelabonnement afsluiten om gebruik te maken van glasvezel. 

 

Dan kun je bellen met 0800-0402 voor het maken van een afspraak met een monteur. 

 

Meer informatie over het hele proces vind je hier : 

 


Hoi Noordzee heb al oktober een abonnement aangevraagd. bij kpnnetwerk.com geeft aan nog steeds toestemming vve Woningcorporatie 


De volgorde is dus andersom. Eerst moet bij KPNNetwerk alles op groen staan. (Zie tekst hierboven) Daarna kan de provider KPN pas een abonnement leveren. 


Hoi Noordzee heb al oktober een abonnement aangevraagd. bij kpnnetwerk.com geeft aan nog steeds toestemming vve Woningcorporatie 

In Hellevoetsluis loopt het helaas niet zo snel. Inderdaad steekt al maanden overal de spietjes uit de straat maar het afronden van de werkzaamheden buiten (in onze kasten) duurt langer dan verwacht. Ik heb meerdere collega’s daar wonen die ook heel graag overstappen op glasvezel. 


Hoi ik heb een vraag je glasvezel ligt 6 maanden op straat in november heb ik vooruit bestelling gedaan het zou in juni juli klaar zijn postcode chek geeft nu aan dat in pas 2025 klaar is ik ga echt niet jaartje wachten dit slaat nergens op


Hoi ik heb een vraag je glasvezel ligt 6 maanden op straat in november heb ik vooruit bestelling gedaan het zou in juni juli klaar zijn postcode chek geeft nu aan dat in pas 2025 klaar is ik ga echt niet jaartje wachten dit slaat nergens op

Helaas heb je geen andere keus, wij hebben precies hetzelfde gehad. Project was 1.5 jaar vertraagd..


Dan wacht je niet. Ook heb je er geen enkele invloed om het aanlegproces te versnellen. Dus zelf maar op zoek gaan naar alternatieven. 


Hoi ik heb een vraag je glasvezel ligt 6 maanden op straat in november heb ik vooruit bestelling gedaan het zou in juni juli klaar zijn postcode chek geeft nu aan dat in pas 2025 klaar is ik ga echt niet jaartje wachten dit slaat nergens op

Als je al klant bent bij KPN via de xDSL-lijn (koper) is er toch niets aan de hand? @Gamer-50 

 


Hoi @Gamer-50, welkom terug. Ik heb je nieuwe topic even samengevoegd met je al bestaande. Gebaseerd op het adres in je forum profiel is de status nog steeds dat  er toestemming nodig is van de pandeigenaar. Als jij dat niet zelf bent, dan kun je het best contact opnemen met de voorzitter van de VVE of je woningcorporatie. Als jij wel de pandeigenaar bent, probeer dan eens het toestemmingsformulier.

 


Hoi Erik nee ben geen pandeigenaar ben huurder glaspoort had ik eerder contact gehad hun zei dat mei juni klaar is ik had november vooruit bestelling gedaan. En nu staat op postcode chek 2025 verandering 


Hoi Erik nee ben geen pandeigenaar ben huurder glaspoort had ik eerder contact gehad hun zei dat mei juni klaar is ik had november vooruit bestelling gedaan. En nu staat op postcode chek 2025 verandering 

neem contact op met de VVE dan das de volgende zet die je kan doen