Ik heb een internet en tv-abonnement afgesloten en de actie was dat ik een gratis tv zou krijgen. De monteur is op 11 november geweest om het wifi aan te sluiten. Het wachten is nu op die tv. Wanneer kan ik dit verwachten, de twee weken zijn inmiddels voorbij.
Hoi ​
Welkom op de community van KPN.
De wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) begint op de dag, dat je het modem van KPN hebt aangesloten en hebt geactiveerd op het glasvezelnetwerk.
In jouw geval was dit 11 november 2024 jongstleden door een KPNÂ monteur, dus de wettelijk bedenktijd eindigde dus op 25 november 2024 (eergisteren).
Na deze wettelijke bedenktijd ontvang je vanzelf vanuit Sidekix een e-mail met daarin het moment wanneer ze jouw gratis televisie komen afleveren, dus hou je mailbox dus goed in de gaten, en check ook je spambox.
Sidekix is de partij die namens KPN de welkomstcadeaus aflevert bij de klant, dit gaat dus buiten KPN om.
Voor vragen kun je altijd even contact opnemen met Sidekix: 088-6237000
Bereikbaar: Maandag tot en met Vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur.
De twee weken zijn inmiddels ruim voorbij, maar bij Sidekix hebben ze nog geen opdracht van KPN om de tv af te gaan leveren. In de loop van volgende week misschien bericht, wettelijke regels, blabla.
Ik heb op 2 november een aanvraag gedaan voor wifi en tv, ze zouden op 6 november komen installeren, daar heeft KPN eenzijdig 11 november van gemaakt. Nu is het 29 november en nog geen enkele actie. En al die tijd heb ik geen tv. Ik heb er al spijt van dat ik aan deze actie mee heb gedaan…Â
Hoi ​
Omtrent de levering van jouw welkomstcadeau, zou je toch echt even bij Sidekix moeten aankloppen, die doen alles rondom de welkomstcadeaus van KPN.
Daarnaast is het ook handig om bij de klantenservice van KPN, wanneer nu jouw overeenkomst en de wettelijk bedenktijd van 14 dagen zijn begonnen, was dat op 6 november of op 11 november 2024.
Zo kun je ook precies uitrekenen wanneer jouw wettelijke bedenktijd is ingegaan, en wanneer deze ook afliep.
Daarnaast kan het ook nog zo zijn, dat ze bij Sidekix zitten de wachten op een nieuwe levering van televisies, waardoor je hem wat later gaat ontvangen.
Telefoonnummer klantenservice KPN: 0800-0402
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.