Skip to main content

Even een meldinkje. Mijn oma had in zaandam vandaag een persoon aan de deur, die aangaf van KPN te zijn en voor de glasvezel te komen. Deze wilde binnen kijken naar het aansluitpunt, en mijn oma heeft dat toegelaten. Daarna wilde hij een handtekening op een pda oid en ook een foto van de buitenkant van de voorgevel maken. Volgens jullie klantenservice klopt dit wel met de procedure zoals die gevoerd wordt.

Echter deze persoon identificeerde zich niet, en droeg volgens mijn oma een geel jasje/hesje en geen kpn jasje zoals ik begrijp dat het hoort. Ook kon de klantenservice niet exact op postcode achterhalen waar er vandaag daadwerkelijk kpn mensen aan de deuren lopen, wat natuurlijk een beetje raar en onhandig is.

Mijn 95 jarige oma met hartklachten was behoorlijk van streek over de onzekerheid (er is haar al vaker gepoogd contracten aan te smeren onder oneigenlijke voorwendselen, die we natuurlijk gewoon hebben teruggedraaid.) Het zou dus handig zijn als het wat exacter duidelijk te krijgen is. En zeker het niet duidelijk identificeren is gewoon een gevalletje “in gebreke”.

In ander nieuws: is er een mogelijkheid mijn schermnaam aan te passen? Dit abonnement is ooit door mijn ex aangemaakt en ik zou graag  niet onder zijn naam posten :-)

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Gwydion zie ook https://forum.kpn.com/uitleg-over-de-kpn-community-3/wijzigen-van-jouw-gebruikersnaam-op-de-kpn-community-584849


Hoi @Kira_, goed dat je dit bij ons aankaart! De hele situatie klinkt inderdaad onduidelijk en zeker niet zoals het hoort te gaan. Ik begrijp dat het je oma van streek heeft gemaakt, dat spijt me, want dat zou niet moeten. 

KPN medewerkers horen inderdaad KPN kleding aan te hebben en horen zich te identificeren met een KPN pasje. Het klopt wel dat onze collega's van de klantenservice zo niet konden zeggen of het iemand van KPN geweest is. Ook wij als moderators kunnen dit niet zien. We hebben een achterliggende afdeling die zich hiermee bezig houdt, actuele informatie heeft van waar en wie in een bepaald gebied langs de deuren gaat en de mogelijkheid heeft om dit soort meldingen te checken.

Gezien de situatie wil ik graag voor je uitzoeken wat er gebeurd is. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, met zowel je eigen gegevens als die van je oma? Van je oma heb ik in ieder geval voorletters en achternaam, en postcode plus huisnummer nodig. Van jou liefst naam en contactgegevens, zodat we je indien nodig nog van extra terugkoppeling kunnen voorzien.

 

Ik kan je forumnaam overigens wel voor je aanpassen. Laat je me in dat geval weten wat je wilt dat het wordt?


Hoi @Alexandra van KPN Ik heb je een privebericht gestuurd.


Hi @Kira_, dankjewel voor je berichtje en het seintje! We zien privéberichten soms wel eens over het hoofd, net als nu 😁

Allereerst: ik heb je gebruikersnaam voor je aangepast!

Verder: Ik heb met de aanvullende gegevens die je aan me hebt doorgegeven, een signaal doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Mocht ik daar nog terugkoppeling of iets over terugkrijgen dat ik met je kan delen, dan laat ik het je zeker weten. Dank voor het afgeven van het signaal en als je nog vragen hebt, laat ze dan vooral hier achter.


Goedemorgen @Kira_!

De melding en de feedback over het bezoek bij je oma is doorgegeven en opgepakt. Dankjewel voor het signaal! En excuus, vooral naar je oma natuurlijk, voor deze situatie. Want het is natuurlijk niet de bedoeling, en daarom top dat je 't aan ons hebt laten weten. Als we iets voor je kunnen doen of als je vragen hebt, weet je ons te vinden. Ik wens je een mooie dag!


Dank je @Alexandra van KPN 😄


@Alexandra van KPN  Oh, my, god! Wat zijn jullie LIEF! 😍 Mijn oma belde me vandaag op dat ze namens jullie een hele mooie bos met rozen heeft gehad en excuus voor de schrik!

Echt dikke pluim en een warme douche voor KPN. Die K hebben jullie hier mee wel waar gemaakt want dit is echt koninklijk.
Nu ben ik nog blijer dat ik al jaren klant bij jullie ben, en mijn oma is over 11 dagen jarig dus dit is èn een mooi kado en goede reclame want dit krijgt alle bezoek te horen 😅

 

Nou nogmaals heel erg bedankt, echt super!
Groetjes, Kira.


Reageer