Skip to main content

Wat betekenen in godsnaam de letters “TFT” in TFT Internet en Interactieve TV???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Telfort, dat zijn gemigreerde Telfort abonnementen.


Ik snap dat tft Telfort betekent. Maar ik kan nergens vinden of mijn nieuwe abonnement dan ook glasvezel is? (Dat was de oude namelijk)


@Ant348. Als je niks aan het abonnement wijzigt is het TFT KPN abonnement gewoon gelijk aan je Telfort abonnement. En als het geleverd wordt over glasvezel dan is en blijft dat ook zo uiteraard.


Ik zou niet weten welke internetsnelheid ik had, en welke ik dan nu als TFT-er bij KPN heb. Graag zie ik deze informatie. Op geen enkele manier krijg ik mijn upload of download snelheid die bij mijn TFT abo zit uit het systeem. Zo kan ik niet vergelijken met andere abo’s. Hoor graag hoe ik aan deze info kom.


@hanneman83 . Als het goed is staan alle gegevens van je abo in MijnKPN.

Staat ook in je contract wat je i.i.g. als e-mail hebt. En in je kast als je 'm ook geprint hebt.


Nee in MijnKPN staat niets.

Alleen die TFT zin, maar welke voorwaarden qua Mbits/sc daar bij horen/door KPN van TFT overgenomen zijn volgens KPN wordt niet weergegeven.

En dus zou ik graag in MijnKPN willen zien welk abo zij denken dat ik heb.

 


Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat je nu een abonnement hebt met snelheid TOT 50 Mb/s down.


Eens, bij elk abonnement kan je zien om hoeveel mbit/s het gaat behalve bij het TFT abonnement, dit is ontzettend irritant en na 15 minuten zoeken heb ik niks anders dan KPN aanbiedingen gezien terwijl ik gewoon wil weten wat ik bij jullie afneem.

 


Kijk gewoon in de overeenkomst indertijd wat je bij Telfort afnam.
Dat geldt dan nu nog steeds. Of heb je die overeenkomst van Telfort niet meer voorhanden?


Die heeft een oud huisgenoot dus ik kan het niet inzien


En bij overname van het abonnement heb je alle gegevens die erbij horen niet overgenomen?
Of staat het nog steeds onder diens naam, en heb je daarmee geen contact meer?


Ik heb wel inzicht in de papieren overeenkomst die ik met Telfort had, maar kan daar ook niks in vinden…

Vind het ook wel irritant dat ik het niet kan terugvinden in Mijnkpn….. 

Denk overigens dat ik het glasvezel abbonement tot 50 Mbit(?) heb, want het enige wat ik kanvinden in Mijnkpn is een regel die spreekt over 50/50


Ik heb wel inzicht in de papieren overeenkomst die ik met Telfort had, maar kan daar ook niks in vinden…

Inderdaad niet in die overeenkomst van Telfort, want toen was er nog geen sprake van een "KPN” overeenkomst. Dus dat is niet zo vreemd dat je niets daarover in die pappierent terugvindt.
Er is echter genoeg informatie geweest over de overname door KPN.
Zoals eerder al opgemerkt staat “TFT” als afkorting voor (voormalig) TelForT
De voorwaarden van “toen” gelden nog steeds (voor zover dat technisch te handhaven),
Inclusief het “tot” 50 Mb abonnement wat je kennelijk had.


Hallo

als je op je factuur kijk zie je als laatste regel welk abo tft je hebt.