Skip to main content

Vandaag om 00.00 glasvezel geinstalleerd, duurde 5 minuten en wat een verademing ! Jeetje wat gaat dat snel. ben echt blij ! Ik ben de enige in de straat die KPN heeft de rest heeft Ziggo en heeft alleen nog een aansluitingspunt, hun probleem. Anyway ik dacht ik ga ff een Playstation game downloaden, normaal voordat ik glasvezel had deed ie er 8 uur over en nu 15 minuten !!! 😍 Internet gaat super snel 😍 Wifi gaat super snel. Heb nog niet bedraad geprobeerd alles gaat via Wifi, had wel kabels Cat6 gekocht en een ethernet adapter maar dat was geen eens nodig om Glasvezel aan te sluiten. Alles werkte gewoon in no time. Kastje erover heen schuiven, power aan. Nog niet je modem van gewoon internet eraf halen, maar pas als dat bij de stappen wordt aangegeven.

Echt heel blij er mee, dat zei ik net ook al

Thanks KPN en Louis de kat 🤗

 

Moet alleen wel even zeggen dat ik het glasvezel kastje een beetje wiebelt, het zit niet heel stevig vast, hoort dat zo ? en daar mee bedoel ik het glasvezel witte kastje aan de muur


Hoi @haydrionrayel 
Dat lijkt me niet goed, als het valt dan is je verbinding weg.
Het beste kun je dit even aan de KPN doorgeven met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Hoi @haydrionrayel 
Dat lijkt me niet goed, als het valt dan is je verbinding weg.
Het beste kun je dit even aan de KPN doorgeven met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

 

bel kpn die stuurt me door naar kpn netwerk met een ander nummer, en kpn netwerk stuurt me weer terug naar kpn provider. en de persoon die ik nu aan de telefoon heb die heeft er niet zo veel zin in. hij vraagt wat voor apparaat ik opgestuurd heb gekregen, terwijl ik zeg ftu glasvezel dat kastje wat ze bij iedereen geplaatst hebben.


Hoi @haydrionrayel 
KPNnetwerk moet het inderdaad doen, maar de KPN kan weer KPNnetwerk aansturen.

Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kan hier een KPNmedewerker naar kijken, dit kan vanwege de drukte wel enkele dagen duren.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @haydrionrayel 
KPNnetwerk moet het inderdaad doen, maar de KPN kan weer KPNnetwerk aansturen.

Vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kan hier een KPNmedewerker naar kijken, dit kan vanwege de drukte wel enkele dagen duren.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

kpn netwerk zegt omdat glasvezel hier al is afgerond het via kpn provider moet.


die man die ik net aan de telefoon had was van de verkoop afdeling, waarom krijg ik iemand van de verkoop afdeling, serieus dit. Kan ik voor de tweede keer KPN netwerk gaan bellen.


Ik heb de KPN ingeseind wat er aan de hand is en ze antwoorden hier zo spoedig mogelijk op je vraag.
Maar ze moeten wel weten wie je bent dus vul je gegevens in zoals ik al vroeg.


Ik heb de KPN ingeseind wat er aan de hand is en ze antwoorden hier zo spoedig mogelijk op je vraag.
Maar ze moet wel weten wie je bent dus vul je gegevens in zoals ik al vroeg.

heb ik al ingevuld

en ik hang weer voor de tweede keer met kpn netwerk aan de telefoon


wat een drama, KPN Netwerk gebeld, die verbond mij door met mevrouw naar het verhaal te hebben verteld. Gaat deze mevrouw van KPN aan mijn modem lopen rotzooien, gevolg geen internet, ja zegt ze ik moet dat doen om een ticket aan te maken. Ik zeg het gaat hier om een FTU kastje die niet goed vast zit, wat heeft mijn modem hier mee te maken.

Ze bleef maar rommelen aan mijn modem, ik zeg mijn internet doet het niet, ow ja even kijken Rotterdam heeft een storing. Tuurlijk joh, voordat ik KPN belde deed alles het. Vervolgens moest ik mijn modem gaan resetten, waarom weet ik niet, maar nog steeds geen internet. Ja dan komt dat door de storing. Of anders even wifi wachtwoord opnieuw invoeren. Ik zeg hij doet het niet. Ja dat komt door de storing in Rotterdam en die kan wel tot 14.00 duren. Ondertussen maakt ze een ticket afspraak voor een monteur voor dat FTU kastje. Internet werkt nog steeds niet. Ik word gebeld door een monteur binnenkort.

Ze hangt op en internet doet het weer. Deze mevrouw zit dingen te veroorzaken terwijl ik geen problemen heb met internet maar met een FTU kastje die niet stevig zit. Zij vernielt vervolgens mijn hele internet en dan iets met storing die er niet eens is. Ik bel voor een kastje die niet stevig zit, modem en dergelijke werkt goed. … zucht echt hé.

 

Kijk ik net op storingen staat er gewoon

Volgens gebruikersmeldingen zijn er momenteel geen problemen bij KPN

Kijk net op de site van KPN zelf vul mijn postcode in staat er

Er zijn geen storingen of werkzaamheden in jouw buurt

 

Hoe komt zij er dan bij dat er storingen zijn. Ze loopt gewoon aan mijn modem te rommelen wat onnodig is.

 


't Zit je niet mee @haydrionrayel 
Maar als ik het goed gelezen heb dan komt er toch een monteur van KPNnetwerk?


't Zit je niet mee @haydrionrayel 
Maar als ik het goed gelezen heb dan komt er toch een monteur van KPNnetwerk?

Ja als hij belt wel.

Ik begrijp gewoon niet dat je aan een modem gaat lopen rommelen om een afspraak te kunnen maken voor een FTU kastje die niet stevig vast zit. Daarna nog gaan verzinnen dat er een storing is die er helemaal niet blijkt te zijn. Wat voor mensen werken daar bij die helpdesk ? Ik heb geen storing, maar een kastje dat los zit, that's it ! Krijg ik een mail we bellen u over de storing, we moeten dan wat stappen ondernemen. Ik .. heb..geen..STORING !


Je zou er misselijk van worden, ik begrijp je volkomen @haydrionrayel 
Afijn je hebt gelukkig weer internet en het kastje wordt eerdaags wel vastgezet, daar ben ik niet bang voor.
Maar een erg nare ervaring is het wel.
Neem maar een lekkere kopkoffie met gebak om wat op te vrolijken.☕️🍰


't Zit je niet mee @haydrionrayel 
Maar als ik het goed gelezen heb dan komt er toch een monteur van KPNnetwerk?

Ja als hij belt wel.

Ik begrijp gewoon niet dat je aan een modem gaat lopen rommelen om een afspraak te kunnen maken voor een FTU kastje die niet stevig vast zit. Daarna nog gaan verzinnen dat er een storing is die er helemaal niet blijkt te zijn. Wat voor mensen werken daar bij die helpdesk ? Ik heb geen storing, maar een kastje dat los zit, that's it ! Krijg ik een mail we bellen u over de storing, we moeten dan wat stappen ondernemen. Ik .. heb..geen..STORING !

Moet je de mensen op de servicedesk niet kwalijk nemen. Lijkt er erg op dat de leiding van KPN niet weet dat een de verantwoordelijke voor jouw aansluiting niet KPN Netwerk, maar degene waar jij een contract mee heeft afgesloten. Hoeveel keer ze KPN ook in afdelinkjes splitsen. Dit blijft maar doorgaan het vertellen dat het een andere afdeling verantwoordelijk is. Kwam vroeger veel voor bij overheidsinstanties.


nvt


Gewoon niet op reageren @Joep1965 


@dommeke je gaat bij de Etos ook niet vragen wanneer de diepvrieskippen weer bij AH op voorraad zijn. Allebei Ahold. Allemaal afdelinkjes. 

Jij misschien niet Joep, maar iemand die met Etos een contract heeft afgesloten over de levering van diepvrieskippen gaat echt niet naar AH maar naar Etos. De winkelbediende van AH kan hem echt niets vertellen over het contract dat Etos mogelijk heeft afgesloten ten aanzien van de diepvrieskippen. 

Etos is degene die de overeenkomst is aangegaan, net zo als de KPN provider verantwoordelijk is voor de juiste werking van wat ze zijn overeengekomen en niet KPN Netwerk. 
 


@dommeke Je hebt het nooit willen begrijpen dus laten we er maar mee stoppen. 


Bij KPN Netwerk kan je alleen terecht met vragen/klachten over de aanleg van glasvezel. En daarvoor eventueel misschien een afspraak maken.

Later heb je niets meer te zoeken bij KPN Netwerk. Want je bent geen klant van KPN Netwerk. En KPN Netwerk neemt geen opdracht aan van iemand die geen klant is bij hun.

Je moet bij KPN provider zijn. Die moeten een monteur sturen. De die monteur moet het proberen te maken. En als die een beetje handig is lukt hem/haar dat ook gewoon. Zoniet, dan moet die monteur aan KPN Netwerk de opdracht geven om langs te komen.

Maar dan komt het volgende probleem om de hoek kijken: de medewerkers achter de telefoon kunnen denk ik geen storingsmonteur inplannen als de verbinding gewoon werkt. Daarom heeft die medewerker de verbinding doelbewust onklaar gemaakt. Ik wist niet dat da kon... maar goed…

De medewerker had beter een normale monteur in kunnen plannen. Die kost wel 70 euro voorrijkosten. Maar die monteur kan er zelf voor zorgen dat die niet gerekend worden. Als blijkt dat het glasvezelkastje echt los zit.


Die mevrouw liep wel een beetje achter. De storing in Rotterdam was gisterochtend om 8 uur opgelost.

 


Je zou er misselijk van worden, ik begrijp je volkomen @haydrionrayel 
Afijn je hebt gelukkig weer internet en het kastje wordt eerdaags wel vastgezet, daar ben ik niet bang voor.
Maar een erg nare ervaring is het wel.
Neem maar een lekkere kopkoffie met gebak om wat op te vrolijken.☕️🍰

Er komt morgen een monteur langs van KPN

Werd gebeld en de andere mevrouw begon weer over een storing

kon ik het weer gaan uitleggen … 😔

Als de KPN monteur morgen niets kan, dan moet ik een week later bellen voor een KPN Netwerk monteur. Snap er niets meer van


De medewerker had beter een normale monteur in kunnen plannen. Die kost wel 70 euro voorrijkosten. Maar die monteur kan er zelf voor zorgen dat die niet gerekend worden. Als blijkt dat het glasvezelkastje echt los zit.

 

Ik betaal helemaal niets. 70 euro voorrijkosten, dat is een heel duur ritje

Ik heb geen storing. Kastje zit niet stevig that's it !


net weer met KPN aan de telefoon gehangen, er staat doodleuk Volg je storing. Ik heb geen storing, dus wilde de afspraak cancelen, want ik zie de bui al hangen, lekker 70  euro in rekening brengen voor een storing die ik geen eens heb. Vrouw aan de telefoon zei dat de monteur ook het kastje kan vastmaken en als ie toch kosten in rekening worden gebracht dat ik dan moet bellen en dan worden de kosten vergoed. jaja … We zullen zien morgen. Wat is dat toch elke keer, ik krijg een trauma van het woord storing.


Hoi @haydrionrayel .  Hoe is dit afgelopen?

Ik wil voorstellen dat als er nog iets moet gebeuren dat je de regie vanaf nu aan mij overlaat. Ik wil m'n collega's niet afvallen maar dit gaat natuurlijk nergens meer over en het lijkt er op dat er overzicht en daadkracht mist. 

Ik lees graag hoe het nu is. 


Hoi @haydrionrayel .  Hoe is dit afgelopen?

Ik wil voorstellen dat als er nog iets moet gebeuren dat je de regie vanaf nu aan mij overlaat. Ik wil m'n collega's niet afvallen maar dit gaat natuurlijk nergens meer over en het lijkt er op dat er overzicht en daadkracht mist. 

Ik lees graag hoe het nu is. 

Er zou een monteur langskomen maar die heb ik afgeannuleerd, want dat is een storingsmonteur en ik heb geen storing. En de bui van kosten zag ik al hangen. Maar zelfs dat annuleren kwam wel door alleen niet bij de monteur die belde vrolijk op dat ie er aan kwam, heb m gezegd dat de afspraak geanuleerd is.

Hij is ook niet langs geweest. Situatie is nog steeds hetzelfde, het is net of de TU kast met 1 schroef is vastgemaakt.


Jammer allemaal @haydrionrayel , en je was zo enthousiast in eerste instantie! Naar mijn idee had je de monteur gewoon moeten laten komen. Als deze ter plaatse de conclusie trekt dat KPN Netwerk (of diens aannemer) hun eerdere werk niet correct uitgevoerd hebben, krijg jij echt geen rekening. De monteur neemt dit nl. op in zijn werkrapport en jij hoort er niets meer van, terwijl het wanddeel van je glasvezelkastje aardbevingsbestendig was gemonteerd. Nu moet je weer opnieuw beginnen maar mogelijk kan @Erwin_  deze keer de route verkorten.