Skip to main content

Hi, kunnen jullie bevestigen dat mijn abonnement bij ziggo is opgezegd?

ik heb de overstap service aangevraagd bij mijn aanvraag op 31 maart. Op 15 aug is kpn glasvezels geïnstalleerd en geactiveerd maar heb nog niks vanuit Ziggo vernomen. 
Ik ga er vanuit dat jullie de actie ondernemen en per 15 aug Ziggo hebben opgezegd. 
 

Hartelijke groet,

Tim

Hoi @TimPel86, op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik er niet meer over zeggen. Als de overstapservice in de bevestiging stond zal deze moeten worden uitgevoerd op de dag dat ons abonnement actief is geworden. Als de overstapservice wordt gebruikt wordt er op dat moment een berichtje naar de oude provider gestuurd met het verzoek om het abonnement op te zeggen. Zij sturen jou daar dan ook een bevestiging van, maar die heb je niet gehad dus? 

Als je jouw profiel volledig invult en een seintje geeft kan ik met je meekijken. Ook kan je ons bellen op 0800-0402, dat is de snelste weg om met ons in contact te komen.


Hallo KPN,

Vanaf het begin dat ik naar glasvezel wilde overstappen van Online naar KPN werd me duidelijk gemaakt dat er gratis overstapservice bij was. 

Maar tot op heden heb ik niets vernomen van Online, nu vraag ik me dus af of dit ook gecontroleerd wordt door KPN. wij zouden vanaf 01-08-2023 aangesloten worden op glasvezel, maar dat is gebeurd 08-08-2023. maar nog steeds niets gehoord van Online. Vind het een vervelend iets, hoop dat jullie dit voor me oplossen ! Met vriendelijke groet,

F.E. nieuwe klant 


Ik kan kijken of ik er meer over kan zien, op je forumprofiel staan alleen nog geen gegevens waardoor ik er nog niet meer over kan zeggen. Zou je dat volledig in kunnen vullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Reageer