Skip to main content

Ik heb aansluiting op de glasvezel aangevraagd. Dat zou nog een flinke poos duren. Afgelopen week en al een paar keer eerder be ik gebeld vanaf 024-2090380 en het was iemand van KPN. Maar ik kon haart echt niet verstaan. Ze zou een mail sturen, begreep ik, maar die heb ik nog niet. Op de computerchat werd ik hierheen verwezen. Kan iemand voor me achterhalen wat nu de stand van zaken is en wat ik zelf kan doen om de zaak vlot te trekken? 

Hallo @Jessica01 via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer de status van je aansluiting zien.

 


Dank je, alleen levert me dat niet de informatie op die ik zoek. Ik zou graag weten waarom KPN contact met me zocht. 

Er ligt al glasvezel tot tegen mijn gevel, de aansluiting naar binnen toe is nu de volgende stap. Maar er was ook nog iets met een wijkkastje. 


Kan er iemand van @Kpn reageren? Ik ben bang dat ik die toch echt nodig heb om hier stappen mee te maken. 


Het is dat ik het glasvezel geen water hoef te geven, maar het glasvezel is net een buitenplant. Binnenkort (einde van dit jaar is er hopelijk een geslaagde aanleg van de glasvezel)


Zit ik nog steeds met het probleem: ik ben gebeld door KPN, ik heb aangegeven dat ik slechthorend ben en graag een mail wilde en het lukt me niet om in contact te komen met KPN. Wie??? @Kpn 


Hoi @Jessica01, welkom op ons forum!
Ik heb even meegekeken met de gegevens uit je profiel en zie dat de glasvezelaansluiting al zo goed als af is maar er een monteur langs moet komen om alles af te monteren.
Dat gezegd hebbende zie ik geen aansluiting of bestelling, dus staat er verder nog niets op de planning.

Als je graag een KPN aansluiting wilt via de glasvezel kun je dit bestellen, je wordt dan per e-mail op de hoogte gesteld en zal een monteur ingepland moeten worden. Onze monteur maakt dan alles verder in orde.

 

Admin edit: ik zie dat je ook een klantnummer hebt genoteerd, het adres waar deze op staat is de glasvezel nog niet beschikbaar maar ligt dit al wel bij de juiste afdeling.
Daar is meer informatie nodig zie ik omdat de glasvezel daar nog niet beschikbaar is op de korte termijn. 


Hallo Thomas, bedankt zover.

Weet je misschien waarom ik dan gebeld ben? In de loop van een aantal weken hebben ze het meerdere keren geprobeerd. Er zit een glasvezeldraadje tegen mijn buitengevel maar er zou nog iets zijn met een wijkkastje. Het zou jammer zijn als KPN nu op een actie van mij zit te wachten. En de beloofde e-mail heb ik nog steeds niet gekregen. 

Het is echt lastig om zonder telefoneren met jullie in contact te komen. Kun je dat misschien ook ergens aankaarten? Ik weet niet of het mogelijk is om bij mijn klantendossier een aantekening te maken ‘deze klant a.u.b. niet bellen maar mailen of whatsappen'? 

 


Wij sturen sowieso altijd wel een e-mail over dit soort dingen maar het kan zijn dat het iemand van KPNNetwerk is, daar kan ik helaas dan weer weinig over zeggen. Ik kan me voorstellen dat ook zij wel een mail of brief sturen als het herhaaldelijk niet lukt je te bereiken. Als ze niet vanaf een afgeschermd nummer bellen, zou het dan mogelijk zijn dat iemand anders ze terugbelt?


oke uiteindelijk is het mij gelukt om een nieuwe afspraak te maken,  toen ik ze op straag zag staan

 


Iemand anders laten bellen… Geen oplossing. Ik wil graag mijn eigen zaken regelen! Ben er nu zo enorm veel tijd mee kwijt… 

 

Ik ben uiteindelijk via Facebook door jullie verwezen naar KPN Netwerk en die gaan zorgen dat ik een mail krijg. 


 ruim een jaar terug heb ik, na mailings te hebben ontvangen dat binnenkort GV wordt aangesloten, aangegeven graag glasvezel af te nemen via KPN. Begin januari is de lijn geplaatst in onze tuin. Vanaf januari wachten we al op meer informatie over het daadwerkelijk aansluiten in de woning. Van de zijde van KPN wordt niets gemeld. Eerder had ik al het mobiele abo overgezet want, zo dacht ik toen, met een draad in de tuin zal het niet lang meer duren voor ook internet via KPN loopt. Je denkt aan het financiële voordeel wat nu bijna een jaar een nadeel is.

al een aantal keer is de datum in bestelstatus aangepast. Nu staat er ineens eind november. Waar kunnen we vanuit gaan KPN?. Wordt glasvezel nu binnen afzienbare tijd aangesloten of niet?  Ik ben ook benieuwd naar waarom het zo lang duurt.  Alle draden steken hier al 10 maanden, in de gehele straat, boven de grond.

PCode 2289


Dàt is de prijs die potentiële klanten betalen voor het succes van glasvezel. Dat loopt vaak de kpn of die bedrijven die dat aanleggen over de schoenen. Vaak is dat administratief een puinzooi en het ene bedrijf weet niet wat het andere bedrijf doet.

Die zijn dan niet meer in staat cq bij machte om problemen binnen een redelijke tijd op te lossen en geven personeelsgebrek daarvan vaak de schuld. Even te moeten wachten is goed en redelijk. Maar méér dan één jaar dus onredelijk en onbegrijpelijk…….

Lang leve glasvezel!


al een aantal keer is de datum in bestelstatus aangepast. Nu staat er ineens eind november. Waar kunnen we vanuit gaan KPN?. Wordt glasvezel nu binnen afzienbare tijd aangesloten of niet?  Ik ben ook benieuwd naar waarom het zo lang duurt.  Alle draden steken hier al 10 maanden, in de gehele straat, boven de grond.

PCode 2289

Ja echt stevig balen. Hoe lang het duurt maar ook de onduidelijkheid. 

 


Reageer