Skip to main content

Goedemorgen,

Als het goed is zou onze internetverbinding verhuisd moeten zijn. Ik zit nog op een SMS te wachten.

Kunt u nagaan wat de status is?

Met vriendelijke groet,

Anthon Landkroon

 

Admin: privégegevens verwijderd ivm privacy

Welkom op het KPN forum @Landk027 !

Je kunt de status van je verhuizing zelf volgen op de website van KPN, via deze link  kom je op de pagina waar je dat kunt checken.
Met je huidige KPN ID inloggegevens kun je dan inloggen, en zie je direct de status van je bestelling en/of verhuizing.

De wachttijd totdat een moderator jouw bericht gaat behandelen, kan inmiddels oplopen tot 5 dagen.
Dus krijg je niet de informatie via het opvragen van je status via bovenstaande link, dan is de snelste weg via de telefonische klantenservice 0800 -0402 (maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 en zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur).


Goedemiddag, als ik bel met 0800-0402 dan kom ik nergens uit en wordt de verbinding uiteindelijk verbroken. Ik ben al zo'n 30 jaar klant van KPN en wil graag te woord gestaan en geholpen worden door iemand. Wij zitten nu zonder internet en dat is in de huidige tijd en als je thuis moet werken niet echt handig. 


Hier een vergelijkbaar probleem. Verhuizing per 13 oktober doorgegeven op 6 september. Huidige bewoner heeft ook netjes op tijd opgezegd. Maar, omdat hij op zijn contract een maand opzegtermijn schijnt te hebben stopt KPN zijn aansluiting per 31 oktober. Hierdoor zit ik alls zzp-er, en dus volledig dagelijks afhankelijk van internet, ruim 2 weken zonder internet. Enige alternatief dat wordt geboden is een uitbreiding van mijn mobiele abbo zodat ik van mijn mobiel 18 dagen een hotspot kan maken. Te gek voor woorden dit en ik overweeg ernstig om (na 40 jaar) over te stappen.


Goedemiddag, als ik bel met 0800-0402 dan kom ik nergens uit en wordt de verbinding uiteindelijk verbroken. Ik ben al zo'n 30 jaar klant van KPN en wil graag te woord gestaan en geholpen worden door iemand. Wij zitten nu zonder internet en dat is in de huidige tijd en als je thuis moet werken niet echt handig. 

Beste @Landk027 

Als je belt met 0800 - 0402 dan kun je het beste na de “voice respond stem” die vraagt waarvoor je belt het volgende inspreken “Opzeggen”, dan wordt je vanzelf doorverbonden met een medewerker van contractbeheer, die in je contract kan kijken en ook meer kan inzien omtrent je verhuizing.
Maar je kunt ook inspreken: “graag doorverbinden met een medewerker”.

Als je niets inspreekt, zal de verbinding uiteindelijk verbroken worden, zonder dat je een medewerker aan de lijn hebt gehad.
Je krijgt dus geen keuze menu, waarbij je een getal moet intoetsen bij de voorkeur die je kiest.

Dus mijn advies is, om morgen opnieuw te bellen met de klantenservice, en dan dan één van mijn adviezen in te spreken (opzeggen of graag doorverbinden met een medewerker).

Laat even weten of het dan wel gelukt is!

Vul in de tussentijd je forum profiel volledig in, zodat een moderator alvast je gegevens heeft.
Deze gegevens zijn ALLEEN inzichtelijk voor jezelf en een KPN moderator.


Goedemorgen, ik heb inmiddels internet. Problem solved.


Goedemorgen, ik heb inmiddels internet. Problem solved.

Hoi @Landk027 

Super fijn om te horen!!
Eindelijk kun je volop genieten van je internetverbinding van KPN.