Skip to main content
Beantwoord

Wat kan ik doen bij een wegvallende wifi verbinding? 2 versterkers en de Wifi Manager helpen niets

• December 30, 2022
  • 1 reactie
  • 42 keer bekeken

Wifi valt regelmatig weg. Hebben wel 2 versterkers maar dit helpt niets

Wifimanager werkt niet ( al maanden niet !

Wat moet ik nu doen ?

Fam Ketelaars

Goirle

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Piet Ketelaars! Eigenaardig dat ook de Wifimanager het niet doet. Geldt dit voor alle apparaten thuis?

Welke versterkers heb je in huis? En als dit de SuperWifi is, heb je al een schone installatie van de SuperWifi geprobeerd?

Doe in ieder geval een reset van je modem. Als deze stappen niet helpen of als je andere versterkers hebt hoor ik het hier graag! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2023

Hi @Piet Ketelaars! Eigenaardig dat ook de Wifimanager het niet doet. Geldt dit voor alle apparaten thuis?

Welke versterkers heb je in huis? En als dit de SuperWifi is, heb je al een schone installatie van de SuperWifi geprobeerd?

Doe in ieder geval een reset van je modem. Als deze stappen niet helpen of als je andere versterkers hebt hoor ik het hier graag!