Skip to main content
Beantwoord

Wat kan ik doen met een internetkabel zonder connector

• May 29, 2026
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Dit is mijn internet kabel zonder doors, wat kan ik doen met die?

Beste antwoord door rvk01

Doosje erop zetten?

Maar misschien is het handig even wat uitgebreider te vertellen wat er precies aan de hand is. Glasvezel of DSL? Heb je al internet? Is dit het officiële startpunt of een punt in een woonkamer?

4 reacties

rvk01
Slimmerik
  • Antwoord
  • May 29, 2026

Doosje erop zetten?

Maar misschien is het handig even wat uitgebreider te vertellen wat er precies aan de hand is. Glasvezel of DSL? Heb je al internet? Is dit het officiële startpunt of een punt in een woonkamer?

• May 29, 2026

Beste ​@Arkadiusz19998888999 , als je een nieuwe klant bent een gratis installatiemonteur laten komen, dit is een koperaansluiting en geen glasvezel ​@rvk01 

Dit is een punt in woonkamer, waar Kan ik startpunt vinden ?Er is geen doos erop en ik ben nieuwe klant ik stap van ziggo over maar voor ziggo router heb ik gebruikt coax kabel 

Ik heb ook afspraak gemaakt met monteur maar het is niet gratis ik moet 99e betalen denk ik.

Met KPN Kan ik die gebruiken niet meer

• May 30, 2026

Beste ​@Arkadiusz19998888999 als je vóór dat je internet actief is om een monteur vraagt, moet je die inderdaad betalen, die mnoet je dus afzeggen als je een afspraak gemaakt hebt.

Op de dag van oplevering en de melding van KPN dat je verbinding gereed is om een gratis installatiemonteur vragen, die komt dan nog dezelfde dag of later.

Â