Skip to main content

Ik probeer een WiFi netwerk in te richten en er wordt bij de installatie gevraagd om het soort verbinding te slechteren uit een lijst Ik dacht dat ik gezien had dat dit PPPoE zou moeten zijn maar dat blijkt niet juist. Wat is het juiste?

Welk modem heb je van KPN in bruikleen @Repak ???

Als je wilt verbinden met de wifi van de modem, kies je uit een lijst wifinamen de juiste, geef het juiste wachtwoord in en je hebt verbinding.

Simpeler kan niet.

 

 


Hi, Ik weet niet of dit een antwoord op mijn vraag is.

Ik heb een multiroom mesh systeem aangeschaft. Bij het installeren wordt er gevraagd om het soort verbinding dat ik heb. Hierbij kan er bijvoorbeeld gekozen worden uit Dynamisch IP. Daarnaast moet ik aangeven of IPTV/VLAN-instellingen aan of uit moeten.

Ik heb eerst PPPoE geprobeerd en nu Dynamisch IP maar geen verbinding.


Ik probeer een WiFi netwerk in te richten en er wordt bij de installatie gevraagd om het soort verbinding te slechteren ...

Wij zijn niet helderziend. Wat voor apparatuur heeft u? Wat bent u aan het installeren? Merk en type graag.


Hi, Ik weet niet of dit een antwoord op mijn vraag is.

Ik heb een multiroom mesh systeem aangeschaft. Bij het installeren wordt er gevraagd om het soort verbinding dat ik heb. Hierbij kan er bijvoorbeeld gekozen worden uit Dynamisch IP. Daarnaast moet ik aangeven of IPTV/VLAN-instellingen aan of uit moeten.

Ik heb eerst PPPoE geprobeerd en nu Dynamisch IP maar geen verbinding.

Nogmaals, welk modem heb je van KPN in bruikleen @Repak , daarachter kun je het beste jouw systeem als AP (Access Point) inrichten en niet als router en zorgen dat de wifi op de modem uit staat, want die kan niet samenwerken met jouw mesh-systeem.

 


Experia Box v10A


Maar het lijkt erop dat ie nu toch Dynamisch IP heeft gepakt. Dank voor het meedenken. 


Hoi @Repak, welkom op onze community! Fijn dat je de oplossing hebt gevonden, bedankt voor het delen!


Reageer