Skip to main content

Hoi,

 

Ik wil graag weten hoe ik een bepaalde site van mijn router instellingen kan blokkeren de router modem is zte H369A ik hoop een snelle antwoord

Wat wilt u precies blokkeren? U kunt de Experiabox beveiligen met een wachtwoord. Dan kan niemand er meer in. Is dat niet voldoende? 


Ik denk dat @A SB een bepaalde site bedoeld die hij wil blokkeren, zodat b.v. de kinderen er niet op kunnen gaan.
Bij mijn weten is dit niet mogelijk.


Hallo @A SB , dan kun je je gratis aanmelden bij www.opendns.com

Daar kun je precies instellen welke (soort) websites geblokkeerd moeten worden.

Je dient eenmalig in de modem en/of de betreffende pc/tablet/smartphone de juiste DNS-server(s) van OpenDNS in te vullen en klaar is kees.

 


Hoi @A SB. Welkom op het KPN Forum! Zoals hierboven al aangegeven wordt is het niet mogelijk om een website te blokkeren in de ExperiaBox. Wellicht is dit een oplossing: Specifieke websites toestaan en blokkeren in KPN Veilig


Hoi @A SB. Welkom op het KPN Forum! Zoals hierboven al aangegeven wordt is het niet mogelijk om een website te blokkeren in de ExperiaBox. Wellicht is dit een oplossing: Specifieke websites toestaan en blokkeren in KPN Veilig

Is deze situatie nog steeds van kracht? Ik acht het enigszins verontrustend dat KPN, datgene wat als een standaardfunctie in elke andere router wordt beschouwd, beschikbaar stelt achter een paywall in KPN Veilig. Mijn voorkeur gaat eerder uit naar de aanschaf van een nieuwe router.


Reageer