Skip to main content

Sinds ik een nieuwe SSD en HDD in mijn desktop heb gezet zijn willekeurige (wel steeds dezelfde) website niet meer bereikbaar. Onder de melding “ERR_ADDRESS_UNREACHABLE”.

OS (Windows 10) staat nog op de aanwezige SSD en is niet verplaatst, ook niet van plan. Probleem doet zich voor zowel in Chrome als Edge. Ander apparaten op hetzelfde netwerk ondervinden geen probleem.

Ik heb al wat rondgesrtuind voor de oplossing en wat dingen geprobeerd, maar nog niets heeft geholpen. Wie weet mij verder te helpen. Als meer info gewenst is deel ik het graag.

 

 

 

@KKeijsers Welkom bij de KPN Community. Dat is erg vreemd een HDD/SSD wissel zou daar eigenlijk geen invloed op mogen hebben. Zijn de juiste netwerkdrivers wel geïnstalleerd en zijn deze up-to-date?  


@Remco van KPN Drivers heb ik nog niet naar gekeken. Ik heb in de tussentijd verder in het onderwerp gedoken en wat dingen geprobeerd en heb het volgende ontdekt.

Als verbonden met Wifi zijn erg geen problemen. Op het moment dat ik hetzelfde netwerk bekabeld gebruik doen de problemen zich voor. Ongeacht welk apparaat.

Er is dan geen IPv4 connectie.


Dat klinkt bijna als een driver probleem. Dan zou ik daar toch eens naar kijken. Wellicht is dat toch niet helemaal goed gegaan bij de herinstallatie van Windows.