Na een paar maanden zonder enige grote problemen is het weer zo ver.
Van de een op de andere dag zijn al mijn apparaten niet meer gekoppeld met mijn modem, na veel pijn en moeite met de klantenservice is het voor elkaar gekregen een paar apparaten te verbinden.
Heb hier ongeveer anderhalf uur voor aan de telefoon gehangen, na het lange riedeltje met resets vanuit mijn kant en kpn zijn kant.
Ondertussen zit ik nog steeds met het probleem dat diverse apparaten nog steeds niet kunnen verbinden, zoals smart tv, chromecast.
Dit is voor mij al de 3e keer sinds wij abbonement zijn en continue word door KPN naar de TV fabrikant gewezen, terwijl die het altijd zonder enige problemen heeft gedaan tot er een KPN modem kwam te liggen.
WPS leek de oplossing voor nu maar dit is ook gestopt met werken, ik heb onderhand wel 5 extra wifi netwerken zonder succes.
Dus nu zit ik met een smart tv zonder internet, geen mogelijkheid om een kabel te trekken. Vandaar dat ik ook een wifi abbonement aanschaf en wederom geen oplossing.
Ons contract loopt over anderhalve maand af dus wij zullen direct vertrekken. Maar graag heb ik toch nog internet op AL mijn apparaten zolang ik nog een contract heb.
Graag een oplossing