Skip to main content

Gisterenavond valt het internet uit in 1x, gekeken in de meterkast en zie dat we geen glasvezelverbinding meer hebben. Via de site het e.e.a. geprobeerd uit gezet enz geen succes.

Van morgen toch even met de klantservice gebeld, die geeft aan dat er pas aanstaande maandag een monteur kan komen pffff dat is wel heel erg lang, maar jullie collega kon daar niks aan veranderen.

Er wordt wel een soort 4g kastje op gestuurd maar ja dan blijf ik toch nog met de tv zitten enzo.

2 kinderen die met teams de hele dag online moeten zijn met school.

Dus mijn vraag concreet is kan dit niet SNELLER, dit ben ik niet gewend van de service van de KPN.

Hoor graag van jullie.

Welkom bij ons op het forum @davyprins, door de drukte zien we je topic nu pas. Als je geen verbinding hebt is het altijd vervelend als er geen monteur beschikbaar is. Bij het plannen van een monteur zijn we afhankelijk van de planning, monteurs kunnen niet dubbel gepland worden want dan komen ze op een van de afspraken niet opdagen. Dat is ook geen fijne situatie als je er op zit te wachten, zoals je je kunt voorstellen. 

Ik zie dat je je gegevens al op je profiel hebt ingevuld, daarmee kon ik meteen voor je gaan kijken. Zo te zien is de monteur maandag geweest, maar kon hij het niet oplossen doordat het signaal niet vanaf de centrale bij jou thuis aankomt. Daarvoor moet een vervolgafspraak gemaakt worden zo te zien, zodat dit opgelost kan worden. Is er al contact geweest om daarvoor een afspraak te maken?