ik snap er geen snars van ..
de ene week bel ik en krijg ik te horen ja mevrouw we zien de haperingen in het internet en ik ga uw modem resetten vanaf de centrale als dit het niet oplost moet u echt opnieuw bellen.
probleem werd met de dagen weer erger .
van 1 naar ong 10 seconden
bel ik vandaag krijg ik een jongeman aan de lijn die mijn modem wel weer even opnieuw naar fabrieksinstellingen zal zetten . en die ziet de afgelopen 2 weken geen problemen .. maar uhm een week geleden zag de jongeman wel haperingen
moet ik weer alles opnieuw instellen want heb een gewoon en een losse 2,4ghz en een gastenwifi
juist om alles apart te houden.
het maakt ook niet uit of het de bekabelde televisies, of de laptops of telefoons via de wifi .
alle verbindingen haperen . zelden langer dan enkele seconden maar als dat 10 keer per half uur is word televisie kijken heel irritant. en als je dan een game wilt doen ipv televisie word je daar steeds uitgeknikkerd.
hiervoor had ik kpn via een andere partij. maar gewoon kpn kastje en kpn modem
daar erg dure kabels voor de tvs bijgekocht NOOIT problemen gehad op wijkstoringen na.
krijg ik nu te horen ja mevrouw maar u moet ook kabels bij ons kopen .. what the heck .
het probleem zit in alles wat kan nog die kabels vervangen daaraan veranderen? dan houd ik nog steeds de storingen.