Skip to main content

Ik heb sinds vorig jaar juni KPN. Vanaf dat moment elke dag problemen met de verbinding. Het internet signaal valt steeds uit. Hierdoor geen ontvangst op de TV en geen internet ontvangst op GSM en laptops. Er gaat geen dag voorbij dat als ik TV kijk ineens de verbinding verbroken wordt. Het is echt schandalig. Ik betaal, maar kan niet ongehinderd TV kijken of internet ontvangen. Voorheen altijd Ziggo gehad.Nooit problemen ondervinden.

KPN help me aub.

Mijn modem resetten is al gebeurd. Ik schat in zo'n 20 keer. Alle kabels etc. nagekeken en vervangen. Maar nog steeds geen verbindingen.
Wanneer kan ik een keer ongehinderd TV kijken of Internet ontvangen zonder ook maar 1 storing.

Ik hoor Het graag?


De reden voor de overstap naar KPN; gratis ESPN voetbal zender. (Voorheen Fox sport)

Had liever Ziggo behouden en €12,50 extra betaald voor ESPN. Dan kan Ik in iedere geval alle voetbalwedstrijden volgen.

Jammer!  Vanaf 1 juni toch maar weer Ziggo.

 

Mvgr. Bert Schoot 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Natuurlijk kan heb bij jou ook. Welk modem heb je? Wat is er aangesloten op de experiabox qua randapparatuur en heb je Wi-Fi versterkers? Gebruik je dit soort dingen?

 


Hoi @s Hertogenbosch 073, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je gewoon graag ongestoord TV kunt kijken. Daar heb je tenslotte dit abonnement voor afgesloten.
Zoals je het beschrijft krijgt je TV ontvanger niet genoeg signaal binnen. Hoe heb je je netwerk ingericht? Gebruik je de adapters die joep hierboven noemt?