Skip to main content

Wij hebben al lang problemen met de Wifi van KPN.

Al veel aan gedaan, zoals monteur langsgeweest, Superwifi aangeschaft, alle tips van KPN site doorlopen etc.

Nu is het zo dat een aantal apparaten, (waaronder mijn PC voor het werk, Sonos, Ipad kids) na opstarten geen Wifi geeft. Dan moeten we eerst de stekker van het Wifi eruit trekken, even wachten, dan er weer in , en dan doen deze apparaten het weer. Maar wel weer tijdelijk, zo'n 10 tot 20 uur. Waarna we het riedeltje weer moeten doen.

Zeer frustrerend! En niet de bedoeling lijkt me. Betalen er genoeg voor, en dan hoort het wel te werken.

Graag ADVIES !

 

Hoi @KoenZuidlaren, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet handig inderdaad. Dat de WiFi op een aantal apparaten wegvalt is ook wel typisch, en dat het niet op alle apparaten gebeurt. Zijn al die apparaten bij elkaar in de buurt en daardoor met dezelfde zender verbonden, of staat ze op verschillende plekken? Hoeveel SuperWifi punten heb je precies en weet je wat de monteur precies heeft gedaan? Als we daar een beeld van hebben kunnen we nadenken over advies, anders gaan we mogelijk dingen proberen die je al hebt gedaan. Ik hoor het graag van je.


Hoi @KoenZuidlaren, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het ondertussen gelukt om het te verbeteren? Als dat niet zo is hoor ik de antwoorden graag van je, dan denk ik mee.