Skip to main content

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem dus ik volg. Verbinding Xbox en Nintendo switch hebben op zelfde moment een wifi dip. Is maar heel even maar we irritant 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic. 

Hoi Remco, welkom op het forum. Problemen met wifi kunnen uiteenlopende oorzaken hebben. Daarom raad ik graag in eerste instantie de wifi manager aan om te kijken of alles optimaal ingesteld staat. Daarnaast staan er handige tips in dit topic over wifi.


Al gedaan. Ben erg handig met netwerken maar niets helpt . Ik heb de beste oplossing.


Goed om te horen dat je de Wifi Manager al hebt gedaan en de tips hebt doorgenomen. Je ervaart ondanks dat nog steeds dips in de wifiverbinding. Is dat nog steeds alleen bij de XBox en Nintendo Switch? Andere apparaten gaat wel goed? Heb je dat constant, of maakt het ook verschil welk spel je speelt? Kun je testen, voor de zekerheid, of de dips ook voorkomen als je het apparaat (voor zover dat kan) bekabeld aansluit op de Experia Box?


Eigenlijk op alle apparaten ook op telefoon en chromebook . Xbox staat al bekabeld . 


En heb je dan met die XBox nog steeds last van dips in de verbinding? Want dan is het wellicht niet specifiek de wifi, maar meer je verbinding in z'n geheel. Om dat na te kunnen kijken heb ik gegevens nodig. Vul daarvoor dan alsjeblieft je forumprofiel in.


Ja nog steeds last van . Net ook weer. Is meestal rond 20 seconden een dip. Pakketverlies gaf ie aan in het spel. Op Nintendo switch via WiFi ook gelijk vastloper 


Dank je, Remco. Er springt niet direct iets uit wat ik als oorzaak kan aanwijzen. Op het moment dat het uitvalt, zie je dan ook iets gebeuren met de lampjes op de Experia Box? Daarnaast een aanvullende vraag: ik zie hier een melding staan dat je overstapt naar Ziggo, klopt dat? Zo ja, per wanneer? Want als dit bij wijze van spreken volgende week is, dan heeft het niet zoveel zin meer om hier heel uitgebreid naar te gaan kijken.