Skip to main content

Sinds een aantal maanden valt de internet steeds weg in huis. Het wifi signaal geeft vol verbinding aan. En toch valt het steeds weg. 

Al meerdere keren de wifi manager gebruikt maar niks lijkt te helpen. Iedereen in huis is steeds door z'n 4g heen. 

Als ik hierover probeer te bellen en een rede opgeef dan wordt ik doorgestuurd naar de wifi manager en verbreken ze verbinding. 

 

Hi @RamonavDijk en welkom op het forum! 

Niet handig dat de verbinding wegvalt, dus ik ben benieuwd. Valt alleen de wifi weg? Als je iTV hebt en de ontvanger bekabeld aangesloten is, valt deze dan ook weg op het moment dat de wifi wegvalt? 
Of andere apparaten die bekabeld aangesloten zijn? 

Als die namelijk ook uitvallen dan lijkt er iets niet goed te gaan met de gehele verbinding. Dan kun je het beste de stappen voor problemen met bekabeld internet doorlopen. 
Mocht het alleen de wifi zijn, speelt dit dan ook op alle plekken in huis? Of op bepaalde plekken waar het bereik niet zo goed is? 


Hoi Sanne,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben alles draadloos. Alleen de wifi versterkers hebben we bekabeld. 

Het punt is juist dat de wifi op onze apparaten volle verbinding aangeeft. Maar lopen de programma's die we kijken op onze apparaten steeds vast. Dan moeten we over op de mobile gegevens maar die hebben we ook niet eindeloos.

 

Ik heb de wifi manager denk al 10 x gedaan maar helpt ons niet van het probleem af. 

 


Hoi @RamonavDijk ,

Welk type modem heb je?

Zou je toch een apparaat bekabeld kunnen aansluiten, ter test?

 

De wifimanager doorlopen heeft verder geen zin; een verbrekende verbinding los je daarmee echt niet op.