Skip to main content

Na update van moden steeds problemen met het wegvallen en trage wifi.eerst zat ik ineens met nieuw ipadres 60 km verder,Na bellen met klantenservice en 4.50 euro verder Na 4 dagen een andere ip.

Nu een week later zit ik volgens speedtest weer ergens anders met 25 procent van de snelheid waar ik voor betaal.na de test op de kpn site kreeg ik de melding dat dat de maximale snelheid is op mijn adres. Word er een beetje moe van.met telfort nooit geen problemen gehad.

Ga niet weer bellen betaal ik weer de hoofdprijs .hopelijk lees kon dit bericht en gaan ze het eens fixen

 

Hallo @Fredhwk, welkom bij ons op het forum. Als ik je goed begrijp ben nu technisch overgezet van Telfort naar KPN (vandaar het andere IP-adres)en is jouw modem daarbij overgezet naar een andere software. Welk type modem heb je van ons en welke snelheden haal je precies? Op je profiel staan geen gegevens, daardoor weet ik alleen wat jij me vertelt. Je hebt een test op de site gedaan zeg je , was dat de speedtest, of de Wifi Manager? Die laatste helpt je met het optimaal instellen van het Wifi netwerk en als dat niet lukt kan er aan het einde een andere optie aangeboden worden.

Je hebt het ook over betalen voor bellen naar de klantenservice? Ik weet niet welk nummer je hebt gebeld, wij zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800-0402.


Ik heb 200 up en 200 down.heb de wifi manager gebruikt en die zei ineens dat 42 de maximale snelheid was op dit adres en dan ik maar even moest bellen.heb via WhatsApp contact gehad en ze hebben de modem gereset en ik zelf moest alles resetten.Na 5 minuten wachten weer snelheid getest maar weer laag.geen idee waar het aan lag en ze wilde wel even een monteur langs sturen voor 60 euro per euro ,daar heb ik vriendelijk voor bedankt.dus alles deed het goed maar na de nachtelijke update is het ergens misgegaan.ik kijk het nog een week aan.


Het gaat dus vooral om de snelheid via Wifi dus? Heb je het ook al eens via een kabel geprobeerd en gekeken wat de snelheid dan is? Als de snelheid dan ook afwijkt van het abonnement, kan het in de verbinding naar huis zitten. Als die wel goed is, zit het 'm in de Wifi. 

Ik zie geen gegevens van je op je forumprofiel, daardoor kan ik de verbinding niet voor je bekijken en kijken welke snelheid er mogelijk is.


Ik heb al jaren 200/200.sinds de update van kpn in de nacht is mijn ipadres veranderd en de snelheid dramatig gedaald.heb klantenservice gebeld een whatsappgesprek gevoerd en nu op dit forum het probleem besproken.het enigste dat ik hoor is dat het probleem bij mij ligt.heb de oakla gebruikt en de wifi manager.3 keer de modem op afstand reset en zelf 3 keer thuis.zou het probleem kunnen zitten in het adres wat mij is gegeven en dan ik tever van de centrale afzit?


Dat weet ik zo niet, zoals in mijn vorige bericht aangegeven staan jouw gegevens niet op je forumprofiel en kan ik daardoor niet met je meekijken. Als je wilt dat ik er een blik op werp kan je dat invullen en een seintje geven als je dat gedaan hebt.