Skip to main content

Onze internet verbinding valt regelmatig weg. We maken gebruik van glasvezel. Probleem blijft maar terugkeren. Vanavond was het weer raak rond 22:08h.

Op de tv kregen we de foutmelding 303 (tv via kpn kastje, aangesloten direct op vaste internetverbinding). Gelijktijdig met wegvallen verbinding internet van tv viel ook de WiFi- verbinding van onze mobiele telefoons met ons thuisnetwerk weg. 
 

vanwege dit steeds terugkerende probleem hebben we vorig weekend van KPN (weer) een nieuw modem ontvangen en geïnstalleerd.  Het probleem is hiermee dus niet opgelost.

 

kan het zijn dat dit probleem samenhangt met de lekkage in de glasvezel kast in onze straat? Daar is vorig jaar zomer een aansluiting vervangen wegens lekkage maar de lekkage zelf is niet verholpen. Kastje in in zelfde kist begraven dus lijkt mij zeer denkbaar dat dit probleem hiermee niet verholpen is.

please kpn help ons aub aan een goed werkende en constante glasvezelverbinding

Hoi @iKlein , een steeds onderbroken internetverbinding is niet wat je van KPN mag verwachten.

Heb je je privégegevens in je profiel al ingevuld? Wellicht zal er eens wat beter gekeken moeten worden naar de wijkkast of jouw aansluiting. Dan is het handig als KPN alvast weet wie je bent en waar je woont :)


Hallo @iKlein, is natuurlijk knap vervelend steeds die wegvallende verbinding. Aangezien het modem al is vervangen, dan is de beste optie om een monteur langs te sturen. Deze is dan nu ook ingepland. Per sms en e-mail krijg je een bevestiging. Als de datum en tijdstip niet uitkomt dan kan jij de afspraak zelf herplannen via de link uit de e-mail. 

De afspraak staat nu voor 17 oktober tussen 1700-2100. 


Dank voor het meedenken. Ik heb een sms-bericht ontvangen van KPN met afspraak.


Klinkt als hetzelfde probleem waar ik tot voor kort last van had. Bug in het V12 modem, modem vervangen helpt niet want zodra nieuwe modem online komt wordt direct dezelfde bug weer gedownload.

 

Ik heb nu een V10 hangen en het probleem is daarmee verholpen.