Skip to main content

Ik ben recent verhuisd en heb vandaag mijn experia box aangesloten mbv de kpn site. Echter om de zoveel tijd. Meestal na een kwartier en soms wat langer gaan er minder lampjes branden op de experia box. Op het moment dat alles goed gaat branden er 4 lampjes. Zodra het internet weg valt knippert het uiterst linkse lampje en de 2 daarnaast blijven groen. Het lampje van de tv is helemaal uit. Heb alle stappen uitgevoerd die ik op de site kan vinden. Zoals resetten, opnieuw opstarten etc etc. De klantenservice kan me niet helpen en die snappen er zelf ook niks van. Kan iemand mij helpen ?? 

Welk modem heb je?En is het op koper of glasvezel?


Box 12, koper verbinding 


oke,Gebruik je een rond kabeltje?


Rond kabeltje? 


Ja het kabeltje dat in de grijze poort zit,Is die rond of plat?


Deze poort


Die is rond. Moet er wel bij vermelden dat ik deze zelf heb aangeschaft aangezien kpn er geen had meegeleverd. Weet niet of hier verschil in zit 


tja,Ik weet niet welk kabeltje je gekocht hebt.

Vraag in ieder geval via 0800-0402 een (gratis) Dsl kabeltje aan.Het valt te proberen.


Dat kabeltje is onderweg. Nieuwe box krijg ik ook en een service monteur komt vandaag ook. Dus hopelijk na vandaag is het opgelost 


Dat kabeltje is onderweg. Nieuwe box krijg ik ook en een service monteur komt vandaag ook. Dus hopelijk na vandaag is het opgelost 

De service monteur heeft er vast ook wel eentje bij zich.Vraag aan hem/haar ook maar een experia box V10 ten vervanging van de box 12,Die is een stuk beter en zal je in de toekomst veel ellende besparen:wink:


Hoe is het afgelopen met de monteur @Dan y ?


Hoe is het afgelopen met de monteur @Dan y ?

@Dan y Ik heb ook meegelezen in dit topic en ben ook benieuwd hoe het is afgelopen