Skip to main content

Hallo,

Aangezien het niet mogelijk is jullie te mailen en ik telefonisch urenlang in de wachtrij moeten staan, probeer ik het maar op deze manier.

Wij hebben regelmatig last van een wegvallende internet verbinding. Meestal duurt dit rond de 5 min en is heel irritant. Jullie online tool laat ons de modem herstarten maar dat heeft geen nut. Het is geen wifi probleem of modem probleem het is puur de verbinding naar de woning.

Ik vind het belachelijk dat ik maandelijks wel betaal, geld incasseren. En ik een uitermate waardeloos product/service ontvang. Wij zijn al lang klant van KPN en verwachten een passende oplossing voor dit probleem.

Ben benieuwd of er meerdere zijn met dit soort problemen met KPN?

Gr,

Heb je glasvezel of koper @ChaLuca ?


Hi Joep,

Wij hebben koper 


Welk type modem heb je?


KPN Box 12b


Ok. Wat maakt jou zo zeker dat het aan de verbinding ligt? Gaan er ledjes knipperen die op een storing duiden of heb je de logfile bekeken?


@Joep1965 ledjes geven de storing aan en de logging zegt Internet: disconnected.


Dan us bellen met de klantenservice 0800-0402 de enige optie. Spreek in ik wil een medewerker spreken. 


Hoi @ChaLuca, bij een wegvallende verbinding is het inderdaad het beste om ons te bellen. Als je dat doet terwijl de verbinding is weggevallen kan er op dat moment gekeken worden waar het door komt. Achteraf is er minder over te zien, waardoor het lastiger is. Telefonisch is het snelste hierbij. Het kan zijn dat daar een wachtrij is zoals je zei, maar het is nog steeds sneller dan via hier.