Skip to main content

goeie dag,

Mijn internet verbinding valt dagelijks weg.

Ik heb alles vervangen qua bekabeling.

Al meerdere mensen van kpn gesproken maar kunnen niks vinden.

Ze zien geen fouten in het modem.

Er wordt mij dan ook geadviseerd om mijn verhaal te plaatsen op het forum om hier hopelijk mijn oplossing te vinden.

ik heb alles bekabeld en al van alles geprobeerd.

Op het moment dat het internet wegvalt valt is dit zowel op de kabel als op de wifi.

 

 

Hoi @chavin. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw internetverbinding regelmatig wegvalt. Kijk je ook TV via KPN en valt het beeld ook tegelijk weg? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we dit verder uitzoeken.


Hoi @chavin. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw internetverbinding regelmatig wegvalt. Kijk je ook TV via KPN en valt het beeld ook tegelijk weg? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen we dit verder uitzoeken.

Helaas heb ik geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat je het probleem al hebt verholpen of dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan horen we dat graag van je!