Skip to main content

Hoi, 

Ik ben erg benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen en wat de oplossing is geweest.

Ik ervaar exact hetzelfde probleem met onze Experia Box V10a. Het internet valt al een maand of twee regelmatig weg (meerdere keren per uur). KPN Helpdesk ingeschakeld en het nodige geprobeerd (modem resetten; glasvezelkast resetten; switchen van kanalen), echter zonder succes. Vandaag een nieuwe modem opgestuurd gekregen en geïnstalleerd (ook een Experia Box V10a). Internet leek even stabiel, echter ervaar nu weer een wegvallende internetverbinding. 

Indien het probleem van MyrtheD verholpen is, hoor ik graag wat de oplossing hiervoor is geweest.

Alvast dank! 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hi @jeroenb92, nog van harte welkom op ons forum! Het is erg druk op het moment, daarom zijn we minder snel met reageren dan gewoonlijk onze bedoeling is.

Niet fijn dat jouw internetverbinding nog steeds wegvalt, ondanks alles dat je geprobeerd hebt én het nieuwe modem. Ik ben naar een paar dingen benieuwd. Gebruik je internet via WiFi of ook bekabeld? Op hoeveel apparaten valt de verbinding weg, en wat voor apparaten zijn het? Vallen er ook lampjes uit op het modem, wanneer je merkt dat internet wegvalt? En vul je voor de zekerheid je gegevens in je forumprofiel in? Dan kan ik de verbinding voor je nakijken als het nodig is.