Skip to main content

ik heb sinds een paar weken ook steeds drop outs. Zowel bedraad als via wifi. Box uitzetten en aan zetten heeft niet geholpen.

Tijdens mijn vakantie las ik dat er een update voor de ebox 12 zou komen. Kan die het probleem veroorzaken? Ik zie versie SGEJ10000528

 

Admin: afgesplitst

@wedeve Versie 528 is inderdaad de laatste versie. Alleen de Box 12 uit/aan zetten zal niet helpen. U dient een reset naar fabrieksinstellingen te doen als volgt ;

  • Met de resetknop
    Deze zit aan de achterkant in het gaatje naast de groene Phone poorten. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 3-5 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.

@wedeve Versie 528 is inderdaad de laatste versie. Alleen de Box 12 uit/aan zetten zal niet helpen. U dient een reset naar fabrieksinstellingen te doen als volgt ;

  • Met de resetknop
    Deze zit aan de achterkant in het gaatje naast de groene Phone poorten. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 3-5 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.

Met een reset ben ik vast mijn instellingen kwijt? Kan ik deze van tevoren bewaren/opslaan? Zo ja, hoe?


@wedeve De ingestelde aanpassingen zult u dan helaas opnieuw moeten doen. 😏


Hoi @wedeve. Wat vervelend dat de verbinding steeds wegvalt. Is het probleem inmiddels verholpen d.m.v. een reset van jouw KPN Box 12?


Hoi @wedeve. Wat vervelend dat de verbinding steeds wegvalt. Is het probleem inmiddels verholpen d.m.v. een reset van jouw KPN Box 12?

Ik wil niet mijn instellingen kwijt raken. Ik vraag me af waarom deze niet opgeslagen kunnen worden. 


Ik kan mij voorstellen dat je niet graag jouw instellingen kwijt raakt maar helaas is er geen mogelijkheid om de instellingen op te slaan in jouw KPN Box 12. Misschien kan je een screenshot maken van jouw instellingen?