Skip to main content

Sins een paar dagen Kpn glasvezel en ook continu internet uitval Kijk het nog even aan blijft het zo terug naar Ziggo 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

De kans dat het met aankijken opgelost wordt is nul. Misschien is er wel een monteur nodig.  Het is techniek he. Maar wellicht heb je daar helemaal geen zin in. 


Er is 4 dagen geleden een monteur geweest en die heeft alles aangesloten dus weer een bezoek heeft niet zoveel zin 


Misschien is er in de centrale iets mis. Misschien loopt het met het licht niet helemaal lekker. Of sluiting in een connector of een poort die niet helemaal goed is.


Bedankt voor het mee denken ik ga op zoek naar een oplossing Heb nog 1.5 week bedenk tijd 


Hoi @Fritsvrolijk, welkom bij ons op het forum. Ondanks de monteur blijft jouw verbinding wegvallen begrijp ik. Naast dit topic heb ik geen informatie over jouw verbinding, ik denk graag met je mee maar daarvoor heb ik meer informatie nodig. 

  • Wat valt er precies weg, gaat het daarbij om alle verbindingen, alleen over Wifi of bekabeld?
  • Wat doen de lampjes op het modem (Experia Box, welk type heb je?) en het glasvezelkastje op het moment dat de verbinding wegvalt? Veranderd daar wat of blijven ze gelijk branden?

Hoe meer je ons vertelt, hoe meer wij met je mee kunnen denken.


Hoi hoi woensdag komt er een monteur hopelijk is het dan opgelost Er zit iets niet goed bij Kpn dat is al onderzocht Thanks zover 


Dat klinkt bemoedigend! Ik ga er vanuit dat de monteur het kan oplossen of de juiste vervolgstappen in gang zet. Mochten we via deze weg nog iets voor je kunnen doen na de monteur weet je ons te vinden.


Hier exact het zelfde geleuter Gisteren monteur in huis gehad en niks veranderd 10 keer per avond geen internet Krijg morgen een nieuwe modem helpt dit niks dan terug naar Ziggo wat een drama dat KPN 

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


@Fritsvrolijk het is verstandig om te reageren in je eigen topic.


Waar maak jij je druk om Grow up Topic is een jaar oud 


We hebben je berichten naar je eigen topic verplaatst zoals je ziet @Fritsvrolijk, het is niet handig om hetzelfde in meerdere topics te benoemen, daar wordt het alleen maar onoverzichtelijk van.

Nadat de monteur was geweest leek het eerst opgelost maar later kwam het probleem toch weer terug begrijp ik. Heb je het nieuwe modem al kunnen ontvangen en proberen hoe het daarmee gaat? Geeft dat een verbetering?


Vandaag zou de nieuwe modem komen maar het is nu half 8 en nog geen modem 


Zou het nieuwe modem bij jou thuis worden bezorgd @Fritsvrolijk, of zou deze bij een servicepunt worden geleverd? Het kan zijn dat er een vertraging bij de verzending was, maar daar zou je dan een bericht over gekregen moeten hebben.

Heb je het nieuwe modem inmiddels wel ontvangen? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel invullen, zodat ik mee kan kijken.


Morgen komt er een monteur Wel is me een kabel switch beloofd ben benieuwd of die gaat komen Heb wel de naam van je collega die het belooft heeft dus laat het je weten 


Laten we die dan even afwachten inderdaad. Als het daarbij niet lukt kan je je profiel invullen zoals ik noemde, zonder gegevens daar kan ik er ook weinig over zeggen.