We ervaren de laatste weken erg slecht internet/WiFi. Tv blokt ook regelmatig ondanks nieuw ITV kastje. Na denk ik wel 10x de wifimanager gebruikt te hebben was het resultaat het ontvangst van 2 experia versterkers. Nu hebben we alleen in de woonkamer een aansluiting en werken we verder met verbindingssets maar dat zou geen probleem zijn. Top dus na de bekende Corona thuiswerkers maandag de versterkers geïnstalleerd. Nu zou alles goedkomen! Mmmm niet helemaal. Verbinding met Experiabox en versterker kwam niet tot stand dus maar weer bellen met KPN. Mevrouw het kan wel technisch worden hoor! Sorry hoor maar zo’n opmerking kan echt niet. Hij moest uiteindelijk toegeven dat er toch zeker iets raars aan de hand was maar na een uur, 10 x de trap op en af deden beide versterkers het. O ja, deze medewerker gaf juist weer aan dat versterker alleen bekabeld kan. A fijn, dinsdag geen thuiswerkdag en leek alles redelijk te werken tot ik woensdag weer op zolder aan de slag moest en niet kon overleggen via Teams omdat ik steeds weg viel.
Monteur wordt geadviseerd maar mag niet komen, snap ik maar Ik moet wel gewoon blijven werken hé, WiFi nu belangrijker dan ooit. Wat is nu de oplossing aangezien iedereen elke keer wat anders zegt.