Skip to main content

Ik heb bij KPN een vrij duur abonnement en ze zouden 100mb leveren mag nog nooit gehad en heel vaak slechte of wegvallende WiFi nu heb ik vandaag 14 augustus voor de zoveelste keer contact met jullie gelegd, die dame heeft meer dan een uur aan de telefoon gezeten en oplossingen gezocht de uitslag was dat er een monteur langs moest komen omdat het niet veel beter werd maar die monteur moesten wij betalen €50, ik vind dat niet normaal jullie geven aan dat er een monteur moet komen maar willen jullie die even zelf betalen dit vinden we niet normaal als we 100mb betalen geef dan op zijn minst 75% daarvan dat vind ik normaal,

nu onze vraag willen jullie het WiFi netwerk goed leveren anders zijn we genoodzaakt naar een andere provider te gaan zoeken en niet de klant laten betalen voor storingen die jullie zelf aan geven met uw WiFi manager.

met vriendelijke groet Jos Croijmans

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding?

Bij glasvezel is de snelheid van bekabeld internet (niet WiFi dus) gegarandeerd. Maar bij een een DSL verbinding niet. 


Wij hebben glasvezel


Ok. Heeft u al eens getest of u op een bekabeld aangesloten pc of laptop wel de volle snelheid haalt? 


Ja bekabeld is beter maar geen of geen WiFi hebben dat vinden wij vervelend WiFi is op dit moment 36,2

 


Heeft u de WiFi manager al eens gedaan?

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Doe hem dan wel op een plek veel verder bij de Experiabox vandaan, waar u een nog veel lagere snelheid hebt.


Ik heb de WiFi versterkers allebei geïnstalleerd maar mijn WiFi wordt niet beter en alle drie de lampjes Branden eerste groen tweede blauw derde niet vierde groen bij allebei de Experia WiFi versterkers ik hoop dat jullie mij kunnen helpen groet Jos 


Hallo @CroLie Jammer dat je zoveel problemen met wifi blijft hebben. Wifi is van veel factoren afhankelijk en de sterkte van het signaal kan flink worden beinvloed door andere apparatuur. Daarom kun je eigenlijk niet garanderen dat het overal optimaal is. Je kunt er wel heel veel aan doen. In dit topic over wifi lees je de nodige achtergronden en krijg je goede tips. Als je de wifi manager goed hebt doorlopen en de Experia Wifi's goed hebt aangesloten zul je toch echt verbetering moeten merken. 


Reageer