Skip to main content

Hallo hier precies het zelfdeprobleem met wifi, ik kan hem ook noet buiten de kast hangen ivm bedrading. Ik heb een upgrade van hussel gehad van 100/100  maar hoe ik het ook meet  met de hulp van wifi verbetern kom ik noet boven de 60/60.

en krijg als melding u wifi kan beter maar u moet een monteur laten komen kost 50,00  nou mooi niet he, kpn is duur zat.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Nou dat is voor Wi-Fi toch een uitstekende snelheid!! 


Nou dat is voor Wi-Fi toch een uitstekende snelheid!! 

Nou joep helaas niet, ik zit met telefoon en ipad en deze valt regelmatig de wifi weg.

De tv heb ik indd bekabeld anders is er geen kijken aan, maar dat klop ook niet helemaal die kastjes resetten de eigen regelmatig nou 2 tot 3 keer per weekis geen uitzondering.


Dat is een ander verhaal. Dat is natuurlijk niet goed. Welke experiabox heb je?


Dat is een ander verhaal. Dat is natuurlijk niet goed. Welke experiabox heb je?

Ikheb de expiriabox  v 10  tv via kabel  maar rest wifi 

 

 


Hallo C.D, 

Niet fijn dat je een wegvallende verbinding ervaart. Ervaar je dit op één specifiek apparaat, op meerdere apparaten of op alle apparaten? Valt enkel de Wifi verbinding weg, of valt de verbinding ook weg op een bekabeld aangesloten apparaat? Welke lampjes branden/knipperen in welke kleur als je het wegvallen van de verbinding ervaart? Heb je je Experiabox al eens herstart door deze minimaal 30 seconden stroomloos te maken? 


Hallo C.D, 

Niet fijn dat je een wegvallende verbinding ervaart. Ervaar je dit op één specifiek apparaat, op meerdere apparaten of op alle apparaten? Valt enkel de Wifi verbinding weg, of valt de verbinding ook weg op een bekabeld aangesloten apparaat? Welke lampjes branden/knipperen in welke kleur als je het wegvallen van de verbinding ervaart? Heb je je Experiabox al eens herstart door deze minimaal 30 seconden stroomloos te maken? 

 Hallo Heine,

 

het probleem is sinds gisteren opgelost.

De monteur van KPN is er bij geweest, en de wifi verbinding hebben ze opgelost, door externe wifi kastje te installeren.

zo dat de verbinding van wifi in mijn huiskamer is, en niet van uit de meterkast in de gang.

mijn wifi verbindings punt was te traag om  een connectie te houden .

en ze hebben uit voorzorg, ook mijn modum vervangen.

zo als ik nu ervaar is het nu uitstekend. 

 Dus hopen dat het zo blijft.

 


Dat is goed nieuws! Bedankt voor het laten weten.


Reageer