Skip to main content

Ik heb steeds last van wegvallende wifi. 

Ondertussen nieuwe software geïnstalleerd,  ander kanaal, maar het probleem blijft zich voordoen. 

Is het misschien tijd voor een nieuwe modem? 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @Wilco1975! Welkom op ons forum. 

Wat lastig dat jouw wifi steeds wegvalt! Valt de verbinding helemaal weg, dus op alle apparaten tegelijk? Of krijg je bijvoorbeeld op je telefoon geen verbinding met het netwerk? Heel goed dat je al wat stappen hebt ondernomen om het op te lossen. Had je ook onze Wifi Manager gevonden? Ik ben namelijk erg benieuwd wat de uitkomsten daarvan zijn. Deze meet op verschillende plekken in huis jouw wifi en zal deze verbeteren. Ik raad daarom aan om het twee keer achter elkaar te doorlopen, zodat je gelijk kunt meten of de verbeteringen ook een goed effect hebben gehad.

Verder hebben we nog een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn. Wil je dan ook jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, naam en je klantnummer? Dan kijk ik aan deze kant even mee. 


Reageer