Skip to main content

Mijn wifi verbinding valt telkens weg in de woonkamer.

Tijdens casten naar chromecast vaak bufferen en wanneer ik dan op de Nest Hub kijk, zie ik dat die ook weer druk aan het zoeken is naar een wifi verbinding. Meerdere malen de wifimanager geprobeerd, fabrieks reset, niets lijkt te helpen. Ik vermoed dat de wifi van mijn V10 zijn beste tijd heeft gehad, en dat deze vervangen dient te worden.

Welke snelheid haal je als ie het wel doet? Wat hangt er allemaal aan de v10?


2x GSM, 1x Chromecast, 1x Nest Hub 1x KPN WiFi versterker (bedraad)(op zolder)

Moet/mag geen probleem zijn.


De versterker is dat de vierkante witte?


Klopt


Het nadeel van die versterker is dat ie geen fast roaming ondersteunt. Je moet dus met al je apparaten handmatig de juiste ssid (netwerk) selecteren. Maw als je beneden contact hebt met de v10 en je loopt naar boven dan pakt je mobiel niet automatisch de wifi versterker. Ik denk dat je het probleem een beetje in die richting moet zoeken.


Dus nu is mijn wifi versterker het probleem? Mijn inziens heeft die er helemaal niets mee te maken....


Dat zeg ik niet! Maar een v10 die nu al kapot is lijkt me sterk.  Maar het kan natuurlijk. 


Het nadeel van die versterker is dat ie geen fast roaming ondersteunt. Je moet dus met al je apparaten handmatig de juiste ssid (netwerk) selecteren. Maw als je beneden contact hebt met de v10 en je loopt naar boven dan pakt je mobiel niet automatisch de wifi versterker. Ik denk dat je het probleem een beetje in die richting moet zoeken.

..........


Hoi @Wegvallende WiFi v10, wat irritant dat de WiFi steeds wegvalt. Dat kan ik mij goed voorstellen. De WiFi manager heeft dus nog niet voor verbetering gezorgd. Heb je de overige tips voor wegvallende WiFi ook al eens doorgelopen?