Sinds een week heb ik wegvallende WiFi. Elke dag wel een paar keer. Soms verdwijnt het hele WiFi-symbooltje van mijn devices, soms staat er "verbonden zonder internet". Zostraks had ik geen enkele WiFi meer, op geen enkel device. Toen heb ik gebeld met de klanten"service".
Ik werd nogal brutaal te woord gestaan en er werd hooguit gezegd dat ik mijn modem uit de meterkast moet halen, hoger moet plaatsen en op het forum moet kijken voor een oplossing.Â
Ik kijk echter al een week online of ik ergens een oplossing vind. Via het forum kom ik niet verder en mijn modem hangt überhaupt niet in de meterkast, maar staat vlakbij waar ik zit / vlakbij de TV.
Hetvolgende:
- Ik ben niet technisch. Vakjargon begrijp ik niet.
- Ik ben ernstig ziek en voor diverse hulpzaken heb ik WiFi nodig. Als dat het niet doet, raak ik in paniek.
- Ik zoek concrete hulp hoe mijn WiFi weer goed te krijgen. De telefonist kon mij niet helpen. Hij zei dat hij niet kon meekijken, het systeem niet kon doormeten en ook niet kan zien of de softwareupdate van modem Box 12 gelukt is en welke software er nu op staat. Kortom: hij kan niks betekenen, ik moet het zelf maar oplossen. Maar ik weet niet hoe, en ik zit nu wel aardig hoog in de paniek.
Ik heb de modem een harde reset gegeven (via pinnetje/gaatje) en voor nu doet de WiFi het, maar mijn vertrouwen is tot ver onder het nulpunt gedaald.
Graag zou ik willen dat een KPN-medewerker met me meekijkt hierbij, omdat het gewoon erg belangrijk is dat het spul het doet. En ik vind het erg vervelend - om het zachtjes uit te drukken - dat je telefonisch gewoon niet geholpen wordt.