Skip to main content

Afgelopen weekend een 2e netwerk (2.4 ghz) ingesteld i.v.m. installeren smartlampen.  Nadien valt onze wifi constant weg. Opmerking: inloggen op het 2e netwerk lukt niet. Ook inloggen op de modem lukt niet meer. 

Hiervoor werkte alles naar behoren dus denk ik dat het 2e netwerk de boosdoener is. Wil deze verwijderen maar dat lukt dus niet omdat ik, zoals, aangegeven, niet in de modem kan inloggen. 

 

Hoor graag wat de mogelijkheden zijn. 

 

Dan is er waarschijnlijk iets niet goed ingesteld. Hoe had je dit gedaan? Door "extra wifi" aan te zetten?

Heb je de mogelijk om bekabeld in te loggen?


Sorry Dennis maar je hebt te maken met echte digibeten en weten zo niet wat je bedoelt. Opvallend is dat ik op mijn telefoon wel wifi heb maar dat de tv regelmatig geen internetverbinding heeft. We krijgen ook regelmatig de melding bkx-apk-1002. Behalve de hulp op afstand durven we eigenlijk niet meer zelf te proberen om dit op te lossen.


Hallo @Marijong, als je nu niet meer goed durft zelf dingen te gaan proberen is het verstandig om te bellen met de klantenservice. Een medewerker kan dan samen met jou kijken hoe dit opgelost kan worden.