Skip to main content

Ik heb een Experiabox V8 en een Lenovo Ideapad 100 als laptop, helaas valt de wifi elke 5 a 10 minuten weg. Ik heb al diverse dingen geprobeerd zoals de hulp van de Wifi Manager etc. maar het helpt helaas allemaal niet. 

Het ligt wel echt aan de Experiabox want op een ander wifi-kanaal heb ik geen problemen. Het vreemde is wel dat mijn ouders er minder/geen last van hebben met hun laptop maar die gebruiken de laptop ook niet voor werk/films zoals mij. 

Wie kan mij helpen wat ik hiermee moet doen? 

Goedemorgen @Ommer en welkom hier op het forum!

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en goed dat je je probleem kenbaar maakt. Mooi om te zien dat je al aan de slag bent gegaan met de Wi-Fi Manager alleen jammer dat dit nog niet tot het gewenste resultaat heeft geleid. Wat was de precieze uitkomst hier trouwens van? Wanneer de Wi-Fi Manager een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je een gratis oplossing aangeboden in de vorm van KPN Experia Wi-Fi (versterkers). Ik vermoed dat deze versterkers ook in jouw situatie moeten leiden tot de gewenste verbetering. Kun je de Wi-Fi Manager eens doorlopen op een plek in huis waar nog net een beetje Wi-Fi is? Ik ben heel erg benieuwd wat de uitkomst dan zal zijn, laat je me het weten?