Skip to main content

Sinds vorige week nieuwe tv ontvangers gekregen. Bij het afspelen van opnames valt de wifi zeer regelmatig weg en dien ik kastje te herstarten of zelfs het modem 30 seconden uit te trekken.

Had ik met de oude ontvangers totaal geen problemen mee.

Wifi is ook zeer traag 32 Mbit/sec??

Hoi @Patrick PAM, welkom op ons forum!
Ervaar je dit issue nog steeds?
Heb je de ontvangers ook al een frisse start gegeven? En je experiabox een reset met het paperclipknopje achterop?

Als dat ook niet werkt kun je hierover het beste even met ons bellen op 0800-0402

 

Voor wegvallend wifi hebben we ook een handig artikel:

 


Dag Thomas,  nee het werkt ook na alle resets en fresh-starts nog steeds hetzelfde probleem; inmiddels tot 2 maal toe gebeld met 0800-0402 , verbinding verbroken, onvriendelijke medewerkster en andere ellende; uiteindelijk het hele ritueel wederom herhaald.

 

Sinds 3 dagen een nieuw Box12 modem ontvangen, het probleem blijft echter voortduren, ook na reset van dit nieuwe modem.

we worden als het goed is binnen 15 minuten teruggebeld; indien dit niet gebeurt nemen wij na 33 jaar afscheid van KPN dit is te triest voor woorden.

 


Bedankt voor je terugkoppeling @Patrick PAM, dat gaat niet heel soepel zo. Ik hoop dat je mijn collega's in de tussentijd nog gesproken hebt!


Uiteindelijk is er een monteur van jullie ruim 2 uur ter plaatse geweest - top gozer overigens (Pablo) die zich alle moeite heeft gedaan om het uit te zoeken, integendeel tot de medewerk(st)ers van jullie telefonische dienst, die alles zgn op afstand uitlezen en resetten en het probleem vooral bij ons als klant willen leggen.

Pas na de serieuze melding onzerzijds dat wij willen opzeggen en we een monteur “opeisen “, komt men in actie!

 

We krijgen al een hele poos veel te weinig Mbits/sec binnen - dat fluctueert van 11(!) tot maximaal 32 Mbits/sec waar minimaal 73 binnen dient te komen.

Dat verklaart waarschijnlijk waarom elk (nieuw) KPN-kastje en Box12 modem hapert en uitvalt bij met name het afspelen van opnames.

Hij heeft alles doorgemeten binnen en buiten in de KPN kast en het probleem blijkt ondergronds te zitten - a.s. donderdag wordt er door Volker Wessels gegraven en hopelijk is het probleem dan opgelost

 

Werk in hemelsnaam aan jullie bereikbaarheid en zorg ervoor dat de medewerk(st)ers vriendelijk én verstaanbaar blijven a.u.b.


Bedankt voor je terugkoppeling @Patrick PAM! Ik neem je feedback mee, fijn dat alles nu loopt om je verbinding goed te krijgen!