Skip to main content

Al ruim 2 maanden hebben wij dat internet steeds wegvalt. Na een weekend helemaal geen internet meer gehad te hebben, maar contact opgenomen met de klantenservice. Wat een belabberde klantenservice hier; eerste meneer heel vriendelijk en heeft me ook op weg proberen te helpen. Uiteindelijk hielp dit niet, dus weer contact gezocht. Ik zou door degene na een halfuur weer gebeld worden, je raadt het al: niet gebeurd. Dus maar weer zelf contact gezocht en toen kwam eruit om een nieuwe modem op te sturen, prima hartstikke fijn!

 

nieuwe moden (v12) geïnstalleerd, maar nog steeds geen internet. Bel je met de klantenservice, komen ze op het advies om wifipunten te gebruiken, maar deze gebruiken we al. Dus dan zou er maar een monteur moeten komen, die we dan ook nog moeten betalen terwijl we dik €60 euro per maand betalen en het probleem toch in mijn ogen echt bij kpn ligt. Maar goed, uiteindelijk de telefoon aan mijn partner gegeven omdat ik kookte van woede. Hij heeft nog ruim een halfuur met de klantenservice gebeld en er zou worden overlegd. En toen? Ja er werd opgehangen en tot op heden gewoon niks weer van kpn gehoord. En we zitten nog steeds met internet die het niet doet. Top service kpn

Je hoeft helemaal niets te betalen als het probleem bij kpn ligt. Maar dan moet je er wel zeker van zijn dat het bij kpn ligt. Dus uitsluiten dat het door iets in jouw netwerk wordt veroorzaakt.  De enige manier om dat te achterhalen is alles van het modem verwijderen behalve één met een kabel aangesloten laptop of pc. Als je dan nog uitval hebt dan weet je zeker dat het probleem bij kpn ligt.


Welkom bij ons op het forum @xkelsey. Naast de vragen van Joep ben ik ook benieuwd wat de bekabelde verbinding doet. Je hebt het erover dat de Wifi wegvalt met zowel de V10 als de Box 12, maar wat doet de bekabelde verbinding dan? Blijft die wel werken of valt die ook weg?

Voordat we meer kunnen zeggen moeten we eerst een completer beeld van de situatie hebben, anders richten we ons mogelijk op een symptoom in plaats van de oorzaak.


De internet verbinding valt indd weg wifi signaal blijft wel helaas is er maar 1 computer bekabeld aangesloten en sinds de nieuwe router nog niet weer gebruikt 


Zou je die bekabelde computer wel eens kunnen proberen? Ik ben benieuwd of die wel blijft werken op het moment dat de verbinding wegvalt.