Skip to main content

2 september glasvezel besteld. In tegenstelling tot wat in de mail aangekondigd werd, ben ik niet voor de 27e gebeld voor een afspraak. In tegenstelling tot wat kpn netwerk zei ook niet ‘deze week’ (vorige week gebeld). Vandaag zelf gebeld voor een afspraak en ik krijg te horen ‘helaas we kunnen u niet aansluiten’. ‘U komt in de tweede ronde, dat kan maanden/jaren duren.’ 

Ik heb tevens wel degelijk toestemming gegeven de woning aan te sluiten op basis van een ontvangen brief. Ik meen dat ergens stond dat, dat niet zo zou zijn.

De oranje draad steekt bij de erfgrens wel de grond uit dus daar ligt het niet aan.

Kpn weer gebeld waar ik hoor dat ik wel aangesloten zou moeten kunnen worden.

Het is vrij ergerlijk te weten dat ik heb zitten wachten op een telefoontje dat nooit zou komen.

Kortom mij vraag: moet ik mijn bestelling annuleren? Of kan er alsnog iemand mijn woning aansluiten?

bestelnummer: S3823512

Wat zegt de postcodecheck op kpnnetwerk.nl?


Echter zit er nog wel een meter of 30 tussen het oranje draadje bij de weg uit de grond en mijn voordeur (landelijke woning). Er is dus niet gegraven op mijn erf.


Vul dan in je profiel dan eventjes je privégegevens in, dan kan een KPN-medewerker ernaar kijken als die dit onderwerp ziet.


Dank gedaan. Ik hoop dat ze tussen KPN en Netwerk het eens kunnen worden en dan met name dat ik wel internet kan krijgen hier.


Hi @DDEVRIES en welkom op het forum! 

Bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik heb gekeken en zie inderdaad dat de plandatum bij ons ook op onbekend staat. 
Normaal zou dat betekenen dat KPN Netwerk het nog af moet melden als glasvezel klaar is, maar gezien het bij jou nog naar binnen moet is het wachten tot zij dit aanleggen. 

ik krijg te horen ‘helaas we kunnen u niet aansluiten’. ‘U komt in de tweede ronde, dat kan maanden/jaren duren.’ 

Als zij dit aangaven dan is het helaas afwachten tot het zover is. Je kunt de bestelling dus annuleren. Houd de website van KPN Netwerk in de gaten, als er een update is dan zal je het daar terug zien en ik verwacht dat je hier tegen die tijd dan ook zelf bericht over krijgt. 

Jammer dat het op de korte termijn niet lukt, maar hopelijk in de toekomst wel!