Skip to main content

Ook alles geprobeerd toch steeds verbonden zonder internet op mobiele apparaten , de robot bij 0800 0402 heb ik niets aan.

Kan het zijn dat glasvezel kastje met links zwart met uitgang naar router en rechts wit met ingang glasvezel(type niet is niet zichtbaar zonder demonteren) ook die storing kan geven?

 

Admin: eigen topic topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling en het spijt mij oprecht dat de verbinding dan niet stabiel is. Welk type glasvezelkastje heb je dan exact, kun je daar anders eens een foto van plaatsen? Gaan op het moment van de storing de lampjes anders branden op dit glasvezelkastje?


Beste Remco;

Dit is het glasvezelkastje.

het onderste lampje knippert continu. je merkt het pas als je tijdens gebruik van internet vastloopt. je kijkt dan naar je verbindingen , deze staat dan regelmatig op verbonden zonder internet. dit heb ik alleen bij telefoon of tablet, niet bij de laptop. daardoor moet ik regelmatig opnieuw verbinden. Heb al regelmatig de router gereset.

m.vr.gr. GSN.


Hallo GSN, excuses voor de late reactie, ik was even een paar dagen afwezig. Bedankt voor de toelichting! 

Dat is inderdaad vreemd. ik zou dan los van de router ook eens het kastje zelf een minuutje van de stroom halen wanneer de storing weer optreedt in de toekomst. Dat je dan ook met de router van KPN en die start je dan weer op na het opstarten van het glasvezel kastje.

Als dat niet helpt dan adviseer ik je om te bellen met 0800-0402. Dan meten mijn collega's de lijn meteen even door.

 


Hallo Remco,

 

Monteur is geweest en heeft de Experia boxen verwijderd.

Probleem is opgelost.


Wat fijn dat er nu eindelijk een oplossing is! Sorry dat het dan even heeft moeten duren. Post gerust nog eens een topic als we je ergens bij kunnen helpen!