Skip to main content

Ik heb op al mijn apparaten (Apple) wel WiFi verbinding maar geen internet. Het internetlampje van het modem (KON Box 12) gaat steeds knipperen, om de zoveel minuten. Modem al opnieuw opgestart, en gereset. Alle apparaten ook al opnieuw opgestart, vliegtuigmodus etc geprobeerd maar het blijft misgaan. Ligt dit aan het modem? 

Hoi @Erasmusje, welkom bij ons op het forum. Merk je dit alleen met de Wifi verbinding, of ook als je apparaten met een kabel hebt verbonden? 

Wat voor verbinding heb je precies, is dat een koperverbinding of een glasvezelverbinding? In het geval van glasvezel, heb je het glasvezelkastje ook al eens opgestart? 

Kan je ons meer vertellen over de situatie zodat we met je mee kunnen denken?


Het ligt mogelijk aan de internetverbinding van het modem, het modem werkt verder goed en alle apparaten maken verbinding met wifi. Inmiddels heb ik contact met Kpn via Twitter. Ik heb geen glasvezel. De kabel tussen modem en vaste internetaansluiting wordt vervangen, dus even afwachten of dat gaat helpen. 


Ah, goed om te lezen dat er al naar gekeken wordt! Ik hou me dan even afzijdig, ik wil (ondanks de beste bedoelingen) niet in de weg zitten van een collega die er al mee bezig is. Het is het beste om zo'n situatie via 1 weg met ons te bespreken, zodat er geen dubbel werk of miscommunicaties over ontstaan. Dat zou in het slechtste geval kunnen zorgen dat je er langer last van hebt, dat willen we niet natuurlijk.