Skip to main content

Sinds enkele weken problemen met wifi van KPN. Het wifi teken is wel aanwezig maar heeft toch geen verbinding met internet. 

Ik maak gebruik van TV ontvangers, deze er gisteren tussen uitgehaald, maar geen enkele verbetering. 

Na een kwartier op internet valt de wifi plots weg en moet ik opstaan om naar de meterkast te lopen om de router handmatig weer te starten. 

Hebben jullie een oplossing? 

Ha @Sandermaas Goed dat je het aankaart. Bedoel je met ‘tv-ontvangers’ wellicht een Draadloze Verbindingsset? Het probleem speelt enkel met wifi? Zou je in dat geval onze wifi tuner eens willen draaien? In de meeste gevallen helpt dat al. 


Hoi @Bart_ thnx voor je reactie. Met de tv ontvangers bedoel ik inderdaad de verbindingsset van kpn (DSV650). Ik heb de wifi tuner meermaals gedraaid, maar daar kwam niet heel veel uit. Het probleem is echt dat ik wel het wifi teken behoudt op welk apparaat dan ook, maar geen verbinding kan maken met de server.

 


U heeft zwarte vierkante Experia WiFi's? Of witte ronde? 1 of 2? Deze waren eerst via een draadloze verbindingsset aangesloten, maar via rechtstreeks via een kabel?


Hoi @Nick83 de afbeelding geeft een goed beeld van de verbindingsset. ik heb er 3 in gebruik, (slaapkamer, woonkamer, eetkamer).

 


Helder, @Sandermaas Zou je de DVS-set eens opnieuw willen koppelen? Vaak helpt dat! 


Reageer